Brawl Stars Wiki
Advertisement
Starcie Ikona

Starcie - wydarzenie dla jednego gracza w Brawl Stars, które dostępne jest dla wszystkich graczy od początku. W wydarzeniu Starcia bierze udział 10 niezależnych graczy. Głównym celem tego trybu gry jest pokonanie wszystkich przeciwników i zostanie jako ostatni na placu boju.

Kostki Mocy

Kostki mocy są do zdobycia w skrzynkach liczących 6000 HP - 7000 HP. Zwiększają one życie i obrażenia. Występują też na walce z bossem od poziomu mistrzowskiego.

Wielkie Starcie

Wielkie stracie to sytuacja w starciu, kiedy na mapie zostały dwie osoby, a w przypadku starcia duo - dwie drużyny.

Modyfikacje Meczu

Modyfikacje meczu robią grę w Starciu ciekawszym, niezależnie czy grasz na solo czy duo

Rój Meteorów

Rój Meteorów jest modyfikacją która sprawia, że w losowej strefie na mapie lecą meteoryty, które zadają 2000 HP. Meteoryty lecą tam gdzie są blisko siebie gracze, co ma zapobiegać teamowaniu się na trybie solo.

Napoje Energii

Napoje Energii są modyfikacją, która sprawia, że w losowym miejscu pojawia się koktajl. Koktajle działają podobnie do kostek mocy, tzn. zwiększają życie i obrażenia zadymiarza, lecz działają tylko przez chwilę i można mieć tylko jeden na raz. Poza tym działają dużo mocniej niż kostki mocy, a dodatkowo zwiększają też szybkość.

Grzyby Lecznicze

Grzyby Lecznicze są modyfikacją która sprawia, że w losowej strefie na chwilę pojawiają się grzyby. Jeśli gracz znajduje się w ich obszarze, odzyskuje 1000 straconego życia na sekundę.

Gniewny Robo

Wielki Robot jest modyfikacją która sprawia, że w losowym miejscu pojawia się miniboss. Robot ten ma 30000 HP i idzie na najbliższego zadymiarza. Z pokonanego robota wypadają 3 kostki mocy.

Cmentarna Klątwa (specjalna)

Cmentarna Klątwa to modyfikacja, która była dostępna tylko na czas Brawloween. W niej wszyscy gracze są duchami, które z czasem tracą punkty życia. Mogą się jednak uleczyć zadając obrażenia wrogom, natomiast gdy gracz pokona wrogiego zadymiarza to odzyska całe zdrowie.

OBECNIE ( 20.04.2024) NA STARCIU NIE MA MODYFIKACJI, NO CHYBA ŻE NIE JEST TO SAMO STARCIE, NP. MEGAŚWINIA.

Edytor map

Mapy konkursowe są dostępne w wariantach: Napad, solo, duo, zbiory klejnotów, nokaut, nagroda, gorąca strefa...- aktualnie ( 20.04.2024) we wszystkich trybach gry. Możesz tez je stworzyć. Gdy masz min. 1000 pucharków, mozesz wejśc na trzy poziome kreski i wybrac edytor map. Po skonczeniu zapisujesz i na bitwie na znajomych, też na trzech kreskach, mozesz ją znaleźć i zagrac z znajomymi. Jesli mapa dostanie ogromnie dużo lajków, kandyduje do map ,, kandydaci dnia i zwycięzca dnia''

Advertisement