,,Squeak to radosna breja, która uwielbia swojego twórcę Ruffsa. Dobry z niego towarzysz, przynajmniej jeśli nie przeszkadza ci, że jest stworzony z psiej śliny.''

Squeak - mityczny zadymiarz.

Atak

"Lepkie bomby Squeaka są niestabilne i wybuchają z wielkim rozbryzganiem. Od razu przyklejają się do trafionego przeciwnika, a także do każdego wroga, który zbliży się zbyt blisko do brei na ziemi"

Superatak

"Squeak rzuca breją, która po krótkiej chwili wybucha! Eksplozja brei ogłusza pobliskich przeciwników i powoduje wyrzucenie sześciu mniejszych lepkich bomb we wszystkich kierunkach"

Squeak Portrait

Ikona Squeak

Gwiezdna moc

Reakcja łańcuchowa

Każdy przeciwnik w strefie rażenia lepkiej bomby zwiększa obrażenia bomby o 15%

Superklajster

Wtórne eksplozje bomby z superataku Squeaka spowalniają na 4s.

Gadżet

Puenta

Następna lepka bomba Squeaka zadaje 50% więcej obrażeń i ma 100% większy zasięg.

POZOSTAŁOŚCI

Następna lepka bomba Squeaka pozostawia po wybuchu osad, który spowalnia wrogów i daje sojusznikom zdolność patrzenia w krzaki na 6 s.

Przebrania

Strategie

  • Można czekać jak przeciwnicy zbliżą się do siebie i wtedy rozpocząć ogień.
  • Na zbiorach klejnotów jest dobry, gdyż może przylepiać bomby w pobliżu klejnotów które wypadły ze studni.
  • Ataki Squeaka mogą być użyte do ochrony określonych obszarów, aby zapobiec wejściu wrogich Zadymiarzy strzelając jego atakami w takie obszary, zapewniając, że zostaną uszkodzone, gdy tam wejdą. Na przykład możesz rzucać bombami w jaskini w Zbiory Klejnotów lub w śruby na Oblężenie. Opóźnienie jego ataku w połączeniu z blokowaniem obszaru przez jego superzdolność czyni go idealnym kontrolującym awanturnikiem.
  • Squeak jest idealny do trybów takich jak Napad i Oblężenie, ponieważ jego superzdolność może zadawać niewiarygodne obrażenia, podobnie jak atak Spike'a. Potencjał dużego obszaru pozwala mu również zamiatać krzaki, ale jego opóźnienie będzie wymagało umiejętności wyczucia czasu.
  • Squeak nie jest w stanie zadać natychmiastowych obrażeń eksplozywnych z powodu opóźnionego ataku i obrażeń poniżej średniej, więc w Zadyma walczy o obronę swojego celu i uniemożliwienie wrogom zdobywania punktów, nie wspominając o braku jakichkolwiek umiejętności, które sprawiają, że przeciwnik zostaje, na przykład odrzucony, pociągnięty lub ogłuszony. Jeśli zdecydujesz się zagrać Squeakiem na Zadymie, pamiętaj o zamknięciu przewężeń za pomocą utrzymującego się ataku i pozostań przy życiu dla swojej drużyny.
  • Pamiętaj, że bomby samoprzylepne Squeaka mogą przyczepić się do prawie każdej przeszkody, Zadymiarza i każdego możliwego do odrodzenia. Może to mieć wiele unikalnych i nieprzewidywalnych rezultatów, takich jak przyczepianie lepkich bomb do wózków na Zbiorach Klejnotów, aby podróżowały do ​​wrogów i (wraz z 2000 obrażeniami wózka) nokautowali ich, gdyby wpadli w pułapkę, lub przyczepianie ich do wieżyczek np wieżyczka Jessie lub Wzmacniacz obrażeń 8-Bita, aby uniemożliwić wrogom zbliżenie się do nich.
  • Squeak może być użyty do zniechęcenia wrogów do korzystania z teleportów. Jeśli zobaczysz, że teleporter zapala się po jego odnowieniu, spróbuj wrzucić do niego swoje lepkie bomby, aby wrogowie odnieśli obrażenia w momencie, gdy z niego wyjdą, lub unikaj teleportacji, jeśli wiedzą, że w miejscu docelowym znajduje się Squeak.
  • Gadżet do Squeaka Puenta powinien być używany z rozwagą, ponieważ zasięg ataku sprawia, że ​​nie możesz zobaczyć, gdzie uderzy atak. Jeśli jednak chcesz szybko zadać obrażenia wieży IKE w trybie Siege, możesz to wykorzystać, aby zagwarantować trafienie wieży IKE bez konieczności zanurzania się w zasięg IKE. To bardzo przydatne, aby zdobyć przewagę w ostatnich kilku sekundach meczu.
    • Ze względu na duży zasięg zmodyfikowanego ataku możesz również użyć jego gadżetu nakręcania, aby wywierać nacisk na inny pas na mapie, jednocześnie pokonując jeden pas. To jest naprawdę dobre w pomaganiu kolegom z drużyny, nawet jeśli sam walczysz.
  • Squeak może zadawać obrażenia wielu wrogom naraz. Jest to przydatne na mapach z mnóstwem ścian, gdzie wrogowie często się grupują. Ponieważ Squeak może trafić wielu wrogów, może szybciej naładować swoją superzdolność i osłabić wrogą drużynę. Jego promień pozwala mu również trafiać wrogów za ścianami o szerokości jednego pola, co może być przydatne przeciwko miotaczom lub wszystkim innym znajdującym się za nimi.
  • Ponieważ Squeak ma opóźniony atak, jest szansa, że ​​przeciwnik może cię pokonać pierwszy, więc powinieneś zachować dystans od wrogów, zwłaszcza wagi ciężkiej i zabójców, którzy mogą łatwo odeprzeć opóźniony i wolno przeładowujący się atak. To nadal działa skutecznie, ponieważ Squeak jest idealny do utrzymywania kontroli i trzymania przeciwników z daleka.
  • Podczas gdy superzdolność Squeaka może pokryć sporą część mapy, bomby nie mają dużego zasięgu i doświadczeni gracze mogą go powstrzymać. Wyceluj jak atak Ticka, aby uniemożliwić wrogom wejście do punktu.
  • Ze względu na jego specjalny pocisk ataku i promień obrażeń, będziesz w stanie wykryć wrogów obozujących w buszu po tym, jak raz ich trafisz. Po tym możesz kontynuować atakowanie wrogów. Jednak niektóre awantury zadające duże obrażenia, takie jak Spike, Edgar lub Bull, mogą wyskoczyć z krzaków i łatwo cię wyeliminować z powodu opóźnienia ataku Squeaka, więc musisz częściej sprawdzać krzaki lub pozostawać na otwartym terenie.
  • Gwiezdna moc Reakcja Łańcuchowa Squeaka jest przydatna. Wrogowie, którzy są zgrupowani, co ma miejsce tylko w określonych sytuacjach. Jeśli poprawnie wycelujesz swój atak w zgrupowanych wrogów, może to zagwarantować dodatkowe 10% obrażeń dla każdego wroga.

Postacie