Co to są skrzynki?[]

Skrzynki, były głównym sposobem na zdobycie Zadymiarzy i innych przedmiotów. Można je było zdobyć w sklepie, Karnecie Zadymiarskim lub Alei Pucharków. Duże skrzynki odpowiadają 3 zwykłym skrzynkom, Megaskrzynki odpowiadają 10 zwykłym skrzynkom, a Omegaskrzynie odpowiadają 15 zwykłym skrzyniom.

Co zawierają skrzynie?[]

Skrzynki mogą zawierać monety, punkty mocy, gadżety, Gwiezdne Moce, Zadymiarzy i dodatkową szansę 3% na Podwajacze Żetonom podwajające kolejne 200 żetonom, zdobytych w meczach, podczas gdy 10 klejnotów można znaleźć wyłącznie w Omegaskrzyniach. Zwykła skrzynia miała 10% szans na zdobycie punktów mocy, które można przekazać każdemu Zadymiarzowi. Zduplikowani Zadymiarze nie są odbierani, a po zebraniu wystarczającej liczby Punktów Mocy, aby Zadymiarz osiągnął poziom 11, dla tego Zadymiarza nie będą już dostępne żadne Punkty Mocy. Kiedy wszyscy odblokowani Zadymiarze gracza będą mieli maksymalną liczbę punktów mocy, Skrzynki nie będą już zawierać punktów mocy, a zamiast tego zostanie przyznanych więcej monet w oparciu o podwójną liczbę punktów mocy, które zostałyby otrzymane zamiast tego. Ilość nagradzanych monet i punktów mocy może się znacznie różnić; jednakże ustalono minimum gwarantujące postęp z każdej otwartej skrzynki.

Skrzynia nagradza przedmioty na podstawie losowań. Zwykłe skrzynie miały maksymalnie 4 przedmioty i jedno losowanie, Duża skrzynia 6 przedmiotów i 3 losowania, Megaskrzynia 11 przedmiotów i 10 losowań, a Omegaskrzynie 19 przedmiotów i 15 losowań. Jeśli następnym przedmiotem będzie nowy Zadymiarz/Gadżet/Gwiezdna Moc, pole w prawym dolnym rogu obok pozostałych przedmiotów zaświeci się na jasnoczerwony kolor. Co 30 losowań wartość szczęścia gracza wzrasta o 0,0048%. Wartość szczęścia gracza zwiększa szansę na zdobycie Legendarnego Zadymiarza i maleje w zależności od rzadkości Zadymiarza. Rzadkie zmniejszają szczęście o 0,0048%, bardzo Rzadkie 0,0096%, Epickie 0,0144%, Mityczne 0,024%, a Legendarne o 0,048%.

Rzeczy Szanse na zdobycie
Punkty Mocy + Monety ~ 92.05%
Rzadki Zadymiarz ~ 2.77%
Bardzo Rzadki Zadymiarz ~ 1.25%
Epicki Zadymiarz ~ 0.56%
Mityczny Zadymiarz ~ 0.26%
Legendarny Zadymiarz ~ 0.11%
Gwiezdna Moc ~ 1.00%
Gadżet ~ 2.00%