,,Gdy Sandy nie śpi (co zdarza się rzadko), pomaga starszej siostrze Tarze w sklepie. Ale z reguły nie wytrzymuje długo i znów zasypia."

Sandy - to Legendarny zadymiarz o umiarkowanie wysokim zdrowiu, ponadprzeciętnej prędkości ruchu i ogromnej użyteczności dzięki swojej superzdolności, ale zadającym umiarkowanie niskie obrażenia. Atakuje rzucając piasek, który się rozsypuje i przebija wrogów. Jego superatak przywołuje burzę piaskową, która czyni go i jego sojuszników niewidzialnymi, gdy są w środku. Jego pierwszy gadżet, stymulator snu, sprawia, że ​​Sandy na chwilę zasypia, aby przywrócić mu całe brakujące zdrowie. Jego drugi gadżet, Słodkich Snów, sprawia, że ​​jego następny atak powoduje specjalne ogłuszenie wrogów, które znikają, gdy otrzymują obrażenia. Jego pierwsza Gwiezdna Moca, Zabójcze Piaski, pozwala jego superatakowi zadawać z czasem niewielkie obrażenia znajdującym się w nim wrogom. Jego druga Gwiezdna Moc, Kojące Wiatry, pozwala jego Super z czasem lekko leczyć jego i jego sojuszników. Jego Hiperdoładowanie, Szybkie Wiatry, pozwala kolejnego superatakowi Sandy'emu zwiększyć prędkość ruchu jego i sojuszników, gdy znajduje się w jego promieniu. Wrogowie dotknięci Hiperdoładowaniem Sandy nie mogą atakować ani używać swojego superataku, gadżetu ani hiperładowania.

Punkty Zdrowia

Poziom Mocy HP
1 3800
2 4180
3 4560
4 4940
5 5320
6 5700
7 6080
8 6460
9 6840
10 7220
11 7600

Gadżety

STYMULATOR SNU

Sandy zasypia na 1.5 s, w pełni odzyskując punkty życia.

SŁODKICH SNÓW

Kolejny atak Sandy usypia przeciwników na 1s. Obudzą się, jeśli otrzymają obrażenia.

Gwiezdne Moce

ZABÓJCZE PIASKI

Burza piaskowa zadaje teraz wrogom 216 pkt. obrażeń na sekundę.

KOJĄCE WIATRY

Burza piaskowa leczy teraz przyjaznych Zadymiarzy, dodając im 380 pkt. zdrowia na sekundę.

Hiperdoładowanie

SZYBKIE WIATRY

Sandy zapewnia sobie i sojusznikom 20% większą szybkość ruchu wewnątrz burzy piaskowej. Jego superatak ucisza też wrogów na 0,5 s po wylądowaniu.

Wyposażenie

WYKANCZAJĄCA BURZA

Wrogowie w burzy piaskowej Sandy'ego zadają 20% mniej obrażeń.

Wymagania

Sandy można odblokować na Drodze Starr za 3800 Kredytów. Można również kupić go 699 klejnotów.

Przebrania

Postacie