,,Sam dawny pracownik fabryki, który został ściganym członkiem Gangu Złotorękiego, zawsze pilnuje, aby Belle nie zaszła podczas najnowszego napadu szajki!"

Sam Ikona

Ikona Sama

SamEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars wraz z 15 Sezonem Karnetu Zadymiarskiego: Fabryka robotów. Ma wysokie zdrowie i zadaje zmienne obrażenia. Jego główny atak polega na uderzaniu pięściołomotami we wrogów na krótkim dystansie. Podczas Superataku wyrzuca swoje pięściołomoty na dużą odległość, a przy następnym użyciu wracają one do właściciela, raniąc wszystkich wrogów po drodze. Jego pierwszy Gadżet - Pole magnetyczne - sprawia, że leżące na ziemi pięściołomoty wytwarzają impuls przyciągający pobliskich wrogów. Jego drugi Gadżet - Impuls odrzucający - po aktywacji sprawia, że pięściołomoty przy następnym wyrzuceniu odepchną pobliskich przeciwników. Pierwsza Gwiezdna Moc Sama - Szybkie leczenie - przywraca mu pewną ilość brakujących punktów życia za każdym razem, gdy wyrzuci swoje pięściołomoty, zaś druga z nich - Zdalne ładowanie - ładuje Superatak Sama, jeśli jego pięściołomoty znajdują się w pobliżu wrogów.

Wygląd

Sam wygląda na starszego, lecz silnego mężczyznę. Nosi zieloną koszulę i niebieską kurtkę, a także brązowe spodnie z granatowymi butami. Jest prawie łysy, za wyjątkiem czubka głowy oraz boków twarzy, z białą brodą i rudymi wąsami. Nosi również czerwone rękawice, na które z kolei zakłada swoją broń, czyli pięściołomoty - metalowe pięści z właściwościami magnetycznymi, które po wyrzuceniu mogą wrócić do niego w razie potrzeby.

Cecha

„Ten Zadymiarz zaczyna z w pełni naładowanym Superatakiem.”

Sam zaczyna każdą rozgrywkę z całkowicie naładowanym Superatakiem, z którego może skorzystać w dowolnym momencie. Za każdym razem gdy Sam odradza się w trakcie rozgrywki, jego Superatak również jest naładowany.

Atak - Ciężkie rękawice

„Sam uderza dwa razy z całej siły. Rękawice znacznie zwiększają zadawane przez niego obrażenia.”

Podczas głównego ataku Sam uderza swoimi pięściami przed siebie dwa razy. Jeśli ma założone na ręce pięściołomoty, zadaje większe obrażenia, ale prędkość przeładowania spada. Gdy pozbędzie się pięściołomotów, przeładowuje szybciej, ale zadaje też mniejsze obrażenia.

Superatak - Pięściołomoty

„Sam rzuca pięściołomotami, które rażą wszystkich trafionych wrogów, po czym lądują na ziemi. Jego następny Superatak sprawi, że pięściołomoty wrócą na jego ręce, dodatkowo zadając obrażenia.”

Przy użyciu Superataku Sam wyrzuca swoje pięściołomoty na średnią odległość, zadając obrażenia wszystkim wrogim Zadymiarzom w zasięgu, po czym lądują one na ziemi. Sam może w dowolnym momencie podejść do nich i zebrać je, ładując w ten sposób ponownie Superatak. Po wyrzuceniu pięściołomotów Sam przyśpiesza, zwiększając swoją prędkość ruchu. Jeśli naładuje swój Superatak, gdy pięściołomoty leżą na ziemi i użyje go, polecą w jego kierunku i wylądują na jego rękach, raniąc wszystkich wrogów po drodze.

Gadżety

Sam Gadżet 1
  • Pole magnetyczne – Gdy pięściołomoty są na ziemi, Sam może je aktywować, aby przyciągnąć pobliskich wrogów.
Sam Gadżet 2
  • Impuls odrzucający – Po wylądowaniu na ziemi następne użyte pięściołomoty Sama generują impuls elektryczny, który odrzuca wrogów.

Gwiezdne moce

Sam Gwiezdna Moc 1
  • Szybkie leczenie – Po przywołaniu pięściołomotów Sam natychmiast odzyskuje 20% brakujących punktów życia.
Sam Gwiezdna Moc 2
  • Zdalne ładowanie – Gdy pięściołomoty znajdują się na ziemi w pobliżu wrogów, ładują Superatak Sama.

Wymagania

Sama można odblokować na Drodze Starr. Potrzebne jest do tego 925 Kredytów. Można również zakupić jego za 169 klejnotów.

Przebrania

Postacie