PunktyMocyV2

Ikona Punktów Mocy

Punkty mocy - Element gry występujący w Brawl Stars. Są to specjalne punkty używane do ulepszania Zadymiarzy. Każda postać i każdy poziom ulepszeń posiada określoną pulę punktów mocy i monet, które należy wydać, by ulepszyć danego Zadymiarza. Z każdym kolejnym poziomem mocy liczba punktów mocy potrzebna do ulepszenia rośnie.

Jak zdobyć Punkty mocy?

Karnet Zadymiarski

PunktyMocyKarnetZadymiarski

Fragment Karnetu Zadymiarskiego zawierający Punkty mocy

Punkty mocy można zdobyć przede wszystkim z Karnetu Zadymiarskiego. W każdym sezonie są one rozmieszczone w różnych klasach i ich ilość jest różna. By odblokować możliwość ich odebrania, należy zebrać odpowiednią ilość żetonów, by zdobywać kolejne klasy karnetu. Punkty mocy są także przyznawane jako dodatkowa nagroda po ukończeniu Karnetu Zadymiarskiego.

Oferty

Czasami Punkty mocy pojawiają się w specjalnych ofertach dostępnych w Sklepie do zakupu, zazwyczaj za klejnoty bądź za prawdziwe pieniądze.

Codzienny prezent

Punkty mocy mogą pojawiać się także losowo jako darmowa nagroda w Sklepie, lecz jest to zwykle niewielka ilość.

Aleja pucharów

PunktyMocyAlejaPucharów

Fragment Alei Pucharów z Punktami mocy

Punkty mocy są również dostępne w Alei pucharów jako nagroda za zdobycie odpowiedniej ilości pucharów. Minimalna ilość jaką można otrzymać to 25, maksymalna - 150.

Ulepszenia Zadymiarzy

Wszystkie zebrane przez gracza Punkty mocy kumulują się. Maksymalnie można mieć ich naraz 4000. By ulepszyć danego Zadymiarza należy przejść do menu zadymiarzy, a następnie wybrać postać do ulepszenia. W prawym dolnym rogu ekranu z postacią widoczna jest sekcja ulepszania.

EkranUlepszania

Ekran postaci z zaznaczoną sekcją ulepszania

Możliwość ulepszenia Zadymiarza sygnalizowana jest zielonym przyciskiem ulepszenia. Po jego naciśnięciu pojawi się ekran z komunikatem "Przejść na "x" poziom mocy?", a po jego potwierdzeniu postać zyska nowy poziom mocy. Każde ulepszenie większa obrażenia zadawane przez atak podstawowy i Superatak Zadymiarza. Wraz ze wzrostem poziomu mocy ulepszenia będą coraz bardziej kosztowne, wymagając większych ilości monet i punktów mocy. Po ulepszeniu Zadymiarza na 7 poziom mocy odblokuje się możliwość zakupu Gadżetów, po zyskaniu 9 poziomu mocy - Gwiezdnych Mocy, a na poziomie 10 i 11 - Wyposażenia. Gdy danego Zadymiarza nie można ulepszyć, wówczas przycisk ulepszania jest koloru niebieskiego. Opcjonalnie można dokupić brakujące do ulepszenia elementy za klejnoty.

Ciekawostki

  • Wcześniej zamiast punktów mocy w grze występowały Eliksiry, podobne do tych z Clash of Clans.