PunktyMocy

Punkty Mocy to waluta, którą można dostać z Alei Pucharów, Starr Dropów, Megaświni, Mistrzostwa, z Karnetu Zadymiarskiego, kupując je w Sklepie, z Wyzwań i z Misji, i są używane, aby ulepszać Zadymiarzy. Po zaoszczędzeniu wystarczającej liczby Punktów Mocy możesz ulepszyć Zadymiarzy za pomocą Monet do następnego poziomu mocy. Wyższe poziomy mocy wymagają więcej Punktów Mocy i Monet do ulepszenia.

Źródła[]

Punkty Mocy są najczęściej dostawane z Karnetu Zadymiarskiego i ze Starr Dropów, ale mogą również być odebrane z Megaświni. Karnet Zadymiarski zawiera duże ilości Punktów Mocy. Rzadkość Zadymiarza nie oddziałowuje, jak dostajesz Punkty Mocy.

W zwykłym Sklepie, codzienny prezent może być odebrany. Codzienny prezent może być czasami liczbą Punktów Mocy, Monet i Kredytów.

Niektóre nagrody z Alei Pucharów i poziomów Karnetu Zadymiarskiego też oferują Punkty Mocy. Te nagrody są w paczce 25, 40, 50, 75, 100, 130, 145, 150, 160, 165, 185, 200, 240, 500, albo 1000 Punktów Mocy.

Ulepszanie Zadymiarzy[]

Poziom Punkty Mocy Monety Razem: Punkty Mocy Razem: Monety
1 N/A N/A N/A N/A
2 20 20 20 20
3 30 35 50 55
4 50 75 100 130
5 80 140 180 270
6 130 290 310 560
7 210 480 520 1040
8 340 800 860 1840
9 550 1250 1410 3090
10 890 1875 2300 4965
11 1440 2800 3740 7765

Gdy gracze zdobędą wystarczającą liczbę punktów mocy dla poziomu Zadymiarza, mogą wydać monety, aby ulepszyć go do następnego poziomu, aż do poziomu 11. Każdy poziom liniowo zwiększa zdrowie i obrażenia Zadymiarza o 10%. Na przykład Zadymiarz na poziomie 5 ma o 40% więcej zdrowia i zadaje o 40% więcej obrażeń niż Zadymiarz na poziomie 1.

Gadżet można wyposażyć po ulepszeniu Zadymiarza do poziomu mocy 7. Gadżety można kupić za 1000 monet w menu gadżetów.

Istnieją dwa miejsca na Wyposażenie, w których można wyposażyć Zadymiarza. Pierwsze miejsce odblokowuje się na 8. poziomie mocy, a drugie na 10. poziomie mocy. Przedmioty wyposażenia kupuje się w menu wyposażenia, a ich koszt zależy od rzadkości wyposażenia: 1000 monet za Bardzo Rzadkie wyposażenie, 1500 monet za Epickie wyposażenie i 2000 Monety za Mityczne wyposażenie.

Gwiezdną Moc można wyposażyć po ulepszeniu Zadymiarza do 9 poziomu Mocy. Gwiezdne Moce można kupić za 2000 Monet w menu Gwiezdnej Mocy.

Hiperdoładowanie można wyposażyć po ulepszeniu Zadymiarza do poziomu mocy 11. Hiperdoładowanie można kupić za 5000 monet w menu Hiperdoładowania.