Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Pokonaj drużynę przeciwną w Nokaucie w systemie Best of 3! Ale uważaj: pokonani zadymiarze nie biorą już udziału w danej rundzie. Po jamikś czasie na planszę zacznie wdzierać się trująca mgła, więc się spiesz!

Mecz wygrywa zwycięzca dwóch rund.”

Nokaut-ikona

Ikona

Nokaut (ang.Knockout) — wydarzenie z pucharami. Zostało ono dodane w kwietniu 2021 roku w ramach aktualizacji do sezonu 6, zaś w sezonie 7 Nokaut został dodany jako stałe wydarzenie w grze. Tryb ten posiada również wersję 5 na 5.

Rozgrywka

Nokaut-rundy

Rywalizują ze sobą 2 drużyny po trzech graczy. W grze są 3 rundy. Po pokonaniu jednego zadymiarza on nie odradza się on i drużyna musi wtedy grać o jednego mniej dopóki runda się nie skończy. Po ok. 40 sekundach na mapie zacznie pojawiać się trująca mgła podobna ze Starcia która powoli wypełnia całą mapę i kieruje się do środka. Rundę wygrywa drużyna, której zadymiarze pozostali na mapie.

Po wygranej rundzie trująca mgła znika i wszyscy odradzają się na miejscach startowych. Gra toczy się do dwóch zwycięstw, co oznacza, że jeśli jedna drużyna wygra dwie pierwsze rundy, mecz się kończy. W przypadku gdy oba zespoły notują po jednym zwycięstwie trzecia runda decyduje o zwycięstwie całego meczu.

Możliwe jest też zakończenie się rundy remisem; w tym wypadku ostatni pozostali gracze na mapie muszą umrzeć w tym samym czasie. Mecz może zakończyć się także remisem w wypadku albo gdy drużyny mają po jednym zwycięstwie i jedna runda zakończyła się remisem, albo gdy wszystkie trzy rundy zakończyły się remisem.

Nokaut 5 na 5

Nokaut 5 na 5 działa podobnie do zwykłej wersji. Jednakże drużyny składają się z pięciu zawodników, a po śmierci jednego z graczy w zespole statystyki pozostałych się zwiększają.

Porady

  • Najważniejszym elementem w nokaucie jest przetrwać jak najdłużej; posiadanie zadymiarze typu Wsparcie w drużynie jest bardzo przydatne aby leczyć kolegów z drużyny gdy mają mało punktów życia.
  • Wybór zadymiarzy typu Czołg bądź innych posiadających dużą ilość punktów życia pozwala dłużej przetrwać w trującej mgle. Szczególnie jest to przydatne na wersję 5 na 5.
  • Kiedy gracz jest w sytuacji 1 na 2 bądź 1 na 3, najlepiej jest przyciągać przeciwników w jedno miejsce, inaczej gdy zaatakują ze wszystkich stron, samotny gracz może nie mieć szans.
  • Należy oszczędzać używanie Gadżetów. Licznik użyć nie resetuje się co rundę więc nie zaleca się wszystko wykorzystywać na jedną rundę.
  • Najlepiej unikać bliskiego kontaktu z graczami z drużyny w wypadku gdy przeciwnikami są np. Penny ze względu na jej rozpraszający się atak bądź Jessie, której pociski po trafieniu lecą w kierunku graczy.
Advertisement