Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Mandy prowadzi sklep ze słodyczami, w którym przebiera się w kostium i rozdaje słodkie przysmaki. Nieco za bardzo wczuwa się w swoją rolę i rządzi słodyczowym królestwem twardą ręką.”

MandyEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars wraz z 16 Sezonem Karnetu Zadymiarskiego: Kraina Cukierków. Ma niskie zdrowie i zadaje średnie obrażenia. Podczas głównego ataku Mandy wystrzeliwuje cukierki ze swojego dozownika, a gdy się nie rusza, jej zasięg ataku wydłuża się. Jej Superatak polega na strzale cukrową wiązką o bardzo dużym zasięgu, która przeszywa wrogów i elementy otoczenia. Pierwszy Gadżet Mandy - Karmelizacja - sprawia, że jej następny główny atak spowalnia trafionego przeciwnika na parę sekund, zaś drugi z nich - Ciasteczkowe zniszczenie - pozwala jej wystrzelić następny główny atak przez przeszkody. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Mandy - Na celowniku - zwiększa szybkość jej strzałów podczas koncentracji, zaś jej druga Gwiezdna Moc - Twarde cukierki - daje jej redukcję obrażeń, gdy jest skoncentrowana.

Wygląd

Mandy ubrana jest w strój przypominający królewskie szaty z motywami słodyczy. Na swój strój założone ma ciemnofioletowe szaty obszyte białym futrem z naszywkami imitującymi posypkę. Nosi białe pończochy w żółte pasy i fioletowe buty z wystającymi elementami w kształcie cukierków. Na swoich limonkowych włosach nosi koronę, zaś przy swoim boku trzyma dozownik na cukierki, którym posługuje się przy atakowaniu przeciwników.

Atak - Dozownik cukierków

„Mandy strzela cukierkami z dozownika cukierków, a gdy nie rusza się, zyskuje koncentrację, zwiększając zasięg ataku.”

Superatak - Cukrowy promień

„Mandy wystrzeliwuje długą cukrową wiązkę, która przeszywa wrogów i elementy otoczenia, zadając ogromne obrażenia.”

Gadżety

Mandy Gadżet 1
  • Karmelizacja – Następny cukierek wystrzelony przez Mandy z dozownika spowalnia trafionych wrogów na 2.5 s.
Mandy Gadżet 2
  • Ciasteczkowe zniszczenie – Następny cukierek wystrzelony z dozownika przez Mandy przeszywa wrogów i elementy otoczenia.

Gwiezdne moce

Mandy Gwiezdna Moc 1
  • Na celowniku – Mandy strzela cukierkami z 20% większą prędkością, gdy jest skoncentrowana.

Mandy Gwiezdna Moc 2
  • Twarde cukierki – Mandy otrzymuje 30% tarczy, gdy jest skoncentrowana.

Wymagania

Mandy, można odblokować ją po uzbieraniu 925 Kredytów lub kupić natychmiastowo za 169 klejnotów.

Przebrania

Ciekawostki

Postacie

Advertisement