Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Maisie pracuje jako koordynatorka ds. bezpieczeństwa, ale w głębi serca uwielbia niebezpieczne sytuacje. Czasami omalże zdaje się je prowokować. ”

MaisieEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars wraz z 18 Sezonem Karnetu Zadymiarskiego: Akcja ratunkowa. Jej główny atak polega na strzelaniu rakietami ciśnieniowymi, które początkowo poruszają się z małą prędkością, a po chwili przyspieszają. Jej Superatak to fala uderzeniowa, zadająca obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu i odpychająca ich. Pierwszy z jej Gadżetów - Odwrót - pozwala jej chwilowo ogłuszyć przeciwników i wycofać się, zaś drugi z nich - Wykończ ich! - natychmiastowo przeładowuje jedną sztukę amunicji i sprawia, że następny atak zadaje określoną ilość obrażeń w stosunku do brakujących punktów życia celu. Pierwsza Gwiezdna Moc Maisie - Szczegółowa precyzja - zadaje zwiększone obrażenia przeciwnikom na maksymalnym zasięgu. Jej druga Gwiezdna Moc - Wstrząsy - spowalnia na kilka sekund przeciwników trafionych jej Superatakiem.

Wygląd

Maisie jest asystentką do spraw bezpieczeństwa w Studiu Starr. Ubrana jest w niebieskie spodnie z pasiastą obwódką i białe buty. Nosi granatowy top z charakterystycznym logiem popcornu - takim, jakie posiada Kieł. Jej włosy są owinięte w czarno-żółtą wstążkę i swoim ułożeniem imitują popcorn. Na lewej ręce ma granatową rękawiczkę, zaś prawa ręka przyciąga najwięcej uwagi, gdyż jest mechaniczna - służy Maisie jako broń i wystrzeliwuje rakiety ciśnieniowe.

Atak - Rakieta ciśnieniowa

Im dalej biegniesz, tym szybciej dosięgnie cię rakieta Maisie.

Superatak - Fala uderzeniowa

Nie zbliżaj się zbytnio, inaczej dobitnie przekonasz się o znaczeniu osobistej przestrzeni.

Gadżety

Maisie Gadżet 1
  • Odwrót - Maisie uderza w ziemię, ogłuszając wrogów na 0.5 s pędząc do tyłu.
Maisie Gadżet 2
  • Wykończ ich! - Maisie natychmiast przeładowuje 1 szt. amunicji i zwiększa obrażenia zadawane przez następną rakietę ciśnieniową o 30% brakujących PŻ celu.

Gwiezdne Moce

Maisie Gwiezdna Moc 1
  • Szczegółowa precyzja - Rakieta ciśnieniowa zadaje 20% więcej obrażeń przy maksymalnej odległości.
Maisie Gwiezdna Moc 2
  • Wstrząsy - Wrogowie trafieni falą uderzeniową są również spowalniani na 2 s.

Hiperdoładowanie

POKŁOSIE

Superatak Maisie powoduje również wystrzelenie wszędzie dookoła pocisków z podstawowego ataku.

Wymagania

Maisie, można odblokować ją po uzbieraniu 925 Kredytów lub kupić natychmiastowo za 169 klejnotów.

Przebrania

Strategie

  • Grając Maisie nigdy nie używaj auto-ataku do atakowania przeciwników z dystansu, ponieważ po wystrzeleniu pocisku początkowo porusza się on wolno i nie trafi w cel (jedynym odstępstwem od tej reguły jest moment, gdy przeciwnik znajduje się bardzo blisko ciebie).

Ciekawostki

Postacie

Advertisement