Brawl Stars Wiki
Advertisement

,,Lilly jest nerdką w głębi serca i miłośniczką czarów. Jej żądza wiedzy zaprowadziła ją niegdyś do Zaczarowanego Lasu, gdzie incydent z udziałem świetlika i rośliny mięsożernej na zawsze odmienił jej życie..."

Ikonka Lilly

Ikonka Lilly

Lily to mityczny zadymiarz, który ma umiarkowane zdrowie, umiarkowane obrażenia i bardzo dużą prędkość ruchu. Jej cecha pozwala Lily na bierne ładowanie superzdolności, jeśli w jej promieniu znajduje się wrogi zadymiarz. Atakuje wrogów, wbijając cierń o krótkim zasięgu. Lily ma 2 amunicje, które przeładowują się bardzo szybko. Jako superatak strzela dużym owocem, który po trafieniu wrogiego Zadymiarza pozwala jej natychmiastowo teleportować się za niego, zadając przy tym obrażenia. Jej pierwszy gadżet, Zniknięcie, tymczasowo przenosi ją do Krainy Cieni. Jej drugi gadżet, Przesadzenie, wykonuje swój kolejny superatak nad przeszkodami, powodując teleportację po wylądowaniu i zadając wrogom obrażenia obszarowe. Jej pierwsza Gwiezdna Moc, Kolce, dodaje obrażenia do jej następnego ataku po teleportacji Lily. Jej druga moc gwiezdna, Czuność, zwiększa prędkość ruchu Lily, jeśli wróg znajduje się w obszarze ładowania jej superzdolności.

Punkty Zdrowia

Poziom Mocy HP
1 4200
2 4620
3 5040
4 5460
5 5880
6 6300
7 6720
8 7140
9 7560
10 7980
11 8400

Atak - Cierń w Boku

Lilly ciska przed siebie ciernie, zadając obrażenia.

Superatak - Zamachnięcie

Rzuca nasiono w prostej linii. Jeśli trafia wroga, Lilly teleportuje się za niego.

Gadżety

ZNIKNIĘCIE

Lilly wchodzi do Krainy Cienia na 3s.

PRZESADZENIE

Następne zamachnięcie przeradza się w atak rzucany, a po trafieniu Lily teleportuje się w docelowe miejsce.

Gwiezdne Moce

KOLCE

Po teleportowaniu się do wroga następny atak Lily zadaje 1200 więcej obrażeń.

CZUNOŚĆ

Zyskaj 15% więcej szybkości ruchu, gdy wróg jest w promieniu superdoładowania.

Skiny

Postacie

Advertisement