Brawl Stars Wiki
Advertisement

Janet Ikona

Ikonka Janet

,,Janet zrobi wszystko, aby wspiąć się na szczyt! Jej zdolności muzyczne przydają się, gdy musi ratować siostrę Bonnie z opałów."

Janet - Mityczny Zadymiarz dodany do Brawl Stars w 12 Sezonie Karnetu Zadymiarskiego: Pokaz kaskaderski. Podczas głównego ataku Janet atakuje przeciwników falami dźwiękowymi, których zasięg zmienia się w zależności od tego, jak długo nim celuje. Jej Superatak pozwala Janet wzbić się w powietrze poza zasięg wrogów, jednocześnie ciągle ich ostrzeliwując.

Wygląd

Janet jest nastolatką ubraną w czerwono-niebieski kostium z błękitnymi rękawami i wysokie czerwone buty. Na ramionach ma białe elementy w kształcie nadciętego koła. Na plecach nosi Jetpack (plecak odrzutowy), dzięki któremu może szybować w powietrzu. Ma błękitny kask z czerwonymi wykończeniami, z którego wystaje kucyk jasnoróżowych włosów (podobnych do Bonnie). W prawym ręku trzyma mikrofon, dzięki któremu może koncentrować swój głos jako atak w przeciwników.

Atak - wysoka nuta

,,Janet śpiewa wysoką nutę. Im dłużej ją utrzyma, tym bardziej skoncentrowany stanie się jej głos i dalej dotrze."

Superatak - crescendo

,,Janet wznosi się na chwilę w powietrze przy użyciu plecaka odrzutowego, cały czas atakując wrogów z góry."

Gadżety

Janet Gadżet 1
  • Potężny bas - Janet wystawia głośnik, który zadaje 200 obrażeń na sekundę wszystkim wrogom na danym obszarze, aż zostanie zniszczony.
Janet Gadżet 2
  • Wejściówka za kulisy - Wysoka nuta sprawia, że Janet leci do tyłu, nawet przez ściany. Im bardziej skoncentrowany jej atak, tym dalej zostanie odrzucona.

Gwiezdne moce

Janet Gwiezdna Moc 1
  • Widok na scenę - Gdy Janet unosi się w powietrzu przy pomocy plecaka odrzutowego, odkrywa duży obszar zarośli wokół niej.
Janet Gwiezdna Moc 2
  • Rozgrzewka wokalna - Janet koncentruje atak 30% szybciej.

Wymagania

Można odblokować ją po zdobyciu 1900 Kredytów lub natychmiastowo za 349 klejnotów.

Przebrania

Postacie

Advertisement