Brawl Stars Wiki
Advertisement
Ikona Gwiezdna Moc (pusta)

Ikona Gwiezdnej Mocy

Gwiezdne moce – Element gry występujący w Brawl Stars. Są to specjalne rodzaje wzmocnienia, które cechują się unikalnym rodzajem działania, różnym w zależności od poszczególnych Zadymiarzy. Zapewniają one premie w postaci np. zwiększonych obrażeń, dłuższego zasięgu ataku lub inną umiejętność. Do czasu wprowadzenia 16 Sezonu Karnetu Zadymiarskiego - Kraina cukierków - dostępne były do zdobycia w skrzynkach, obecnie po odblokowaniu można zakupić je za monety.

Mechanika

Gwiezdne Moce są dostępne jedynie dla Zadymiarzy o poziomie mocy wynoszącym 9 lub więcej. Po osiągnięciu dziewiątego poziomu mocy na danym Zadymiarzu zyskuje on dostęp do dwóch Gwiezdnych Mocy (jednej w przypadku Zadymiarzy dodanych niedawno do gry). Po odblokowaniu Gwiezdnych Mocy można je kupić - 2000 monet za każdą. Gwiezdna Moc będzie miała efekt na danego Zadymiarza wyposażonego w nią przez cały okres bitwy.

Przykładowy ekran wyboru Gwiezdnych Mocy dla Colta.

Każdy z Zadymiarzy może wybrać tylko jedną Gwiezdną Moc na raz. Gwiezdna moc może być dobierana w zależności od składu drużyny postaci, rodzaju wydarzenia itp. Gwiezdne moce posiadają swój sposób działania, który wpływa na statystyki postaci i na jej inne cechy. Posiadanie Gwiezdnej Mocy w trakcie rozgrywki przez Zadymiarza oznaczane jest jako ośmioramienna gwiazda pod jego sylwetką.

Advertisement