Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Gus tak bardzo przypomina ducha dziecka, że ludzie często go za niego biorą. Fascynuje się wszystkim, co nadprzyrodzone. Nie boi się duchów - jest zbyt niewinny, aby wiedzieć, co to lęk”

Gus Ikona

Ikona Gusa

GusBardzo rzadki Zadymiarz dodany do Brawl Stars pod koniec września 2022 roku. Ma umiarkowane zdrowie i zadaje średnie obrażenia. Jego główny atak polega na ciskaniu dalekosiężnymi balonami we wrogów, które po kilku trafieniach w przeciwnika zostawiają uzdrawiające duchy. Jego Superatak może zapewnić jemu bądź towarzyszowi tymczasową tarczę. Pierwszy z jego Gadżetów - Szalony pękacz - pozwala mu wysadzić w powietrze wszystkie niezebrane balony w zasięgu wzroku, zadając wrogom wysokie obrażenia. Drugi z Gadżetów Gusa - Duchowa zamiana - odbiera Gusowi część punktów życia, zaś w zamian otrzymuje w pełni naładowany pasek ducha. Pierwsza Gwiezdna Moc Gusa - Balony życia - sprawia, że zebrane balony przywracają mu lub członkom jego drużyny dwa razy więcej punktów życia, zaś druga z nich - Duchowy zwierząt1 - zwiększa chwilowo obrażenia zadawane przeciwnikom przez towarzyszy Gusa po trafieniu ich swoim Superatakiem.

Wygląd

Gus jest niezbyt dużym chłopcem ubranym w niebieską koszulę z krótkim rękawkiem i wystającymi spod niej dłuższymi, czarnymi rękawami w zielone pasy. Nosi brązowe spodenki i fioletowe buty z białymi czubami. Na głowie ma ciemnofioletową czapkę z motywem ducha, spod której wystają bardzo jasne blond włosy. Pod lewym kolanem ma przyklejony plaster. W lewym ręku trzyma balona, który służy mu jako główny środek ataku.

Atak - Szalone balony

Gus strzela we wrogów balonami. Po kilku udanych trafieniach pojawia się duch. Zebrane duchy przywracają punkty życia Gusowi lub członkom jego drużyny.

Superatak - Straszny

Gus używa Strasznego (balona i jego najlepszego przyjaciela) do wytworzenia tarczy wokół siebie lub jednego z członków drużyny.

Gadżety

Gus Gadżet 1
  • Szalony pękacz – Wysadź w powietrze wszystkie niezebrane duchy, zadając 2000 pkt. obrażeń pobliskim wrogom.
Gus Gadżet 2
  • Duchowa zamiana – Gus traci 5% życia, ale natychmiastowo zyskuje 100% ducha.

Gwiezdne moce

Gus Gwiezdna Moc 1
  • Balony życia – Duchy przywracają o 100% więcej punktów życia.
Gus Gwiezdna Moc 2
  • Duchowy zwierząt – Straszny zwiększa obrażenia zadawane przez członka drużyny o 25% na 5 s.

Wymagania

Gusa można odblokować na Drodze Starr. Jest dostępny po uzbieraniu 430 Kredytów lub do zakupu za 79 klejnotów.

Przebrania

Postacie

Advertisement