Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Grom to umięśniony ochroniarz. Ma tylko jedną słabą stronę: cierpi na traumę po pracy w przedszkolu. Te bachory były bezlitosne.”

Grom Ikona

Ikona Groma

GromEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars pod koniec grudnia 2021 roku. Ma niskie zdrowie i zadaje umiarkowane obrażenia. Jego główny atak polega na rzucaniu wybuchową krótkofalówką, która przy uderzeniu rozpada się na cztery mniejsze pociski. Jego Superatakiem jest duża bomba gromowa, niszcząca ściany i odpychająca wszystkich wrogów w zasięgu. Pierwszy z Gadżetów Groma - Wieża strażnicza - pozwala mu postawić wieżę strażniczą, dzięki której on i jego towarzysze mogą widzieć przeciwników ukrytych w gąszczu w dużym promieniu. Drugi z jego Gadżetów - Salwa kolegów - sprawia, że przy następnym ataku Grom rzuca trzema pociskami naraz, zamiast jednym. Pierwsza Gwiezdna Moc Groma - Pieszy patrol - zwiększa jego prędkość poruszania, gdy Superatak Groma jest w pełni naładowany, zaś druga z nich - Współczynnik X - zwiększa obrażenia zadawane przez małe pociski z rozszczepienia jego głównego ataku na maksymalnym dystansie.

Wygląd

Grom jest dobrze zbudowanym mężczyzną. Nosi niebieską koszulę z zarzuconą na nią czerwono-żółtą narzutą z motywem zamku. Nosi granatowe spodnie z pasem i ciemne buty z żelaznymi obręczami. Posiada także turkusowe rękawice przewiązane żółtym sznurem. Charakterystyczną cechą jego ubioru jest duży czerwony kaptur zasłaniający oczy. Przy jego prawym boku przewieszony jest tzw. Kolega, czyli krótkofalówka używana przez Groma do walki. Na plecach nosi solidną bombę gromową.

Atak - Kolega BUM!

Grom rzuca Kolegą, czyli wybuchającą krótkofalówką, powodując eksplozję w kształcie krzyża, która razi wrogów w swoim zasięgu.

Superatak - Bomba gromowa

Grom wystrzeliwuje z pomocą Kolegi niszczycielską bombę. Bomba gromowa zadaje ogromne obrażenia, niszczy ściany i odpycha wszystkich wrogów do tyłu.

Gadżety

Grom Gadżet 1

Wieża strażnicza Grom wyrzuca z bomby gromowej wieżę strażniczą, która pozwala wszystkim sojusznikom widzieć w gąszczu na dużym obszarze. Wieża strażnicza traci powoli punkty życia.

Grom Gadżet 2

Salwa Kolegów

Przy następnym ataku Grom szybko rzuca 3 Kolegami po kolei.

Gwiezdne moce

Grom Gwiezdna Moc 1
  • Pieszy patrol – Po pełnym naładowaniu superataku Grom zyskuje +15% do szybkości ruchu!
Grom Gwiezdna Moc 2
  • Współczynnik X – Rozszczepienie głównego ataku Groma zadaje do +30% dodatkowych obrażeń na maksymalnej odległości.

Wymagania

Grom dostępny jest na Drodze Starr. Można go odblokować po zdobyciu 925 Kredytów lub natychmiastowo za 169 klejnotów.

Ciekawostki

  • Grom najprawdopodobniej ma rosyjskie korzenie. Świadczyć mogą o tym m.in. jego niezbyt wyraźny angielski akcent, a także parę kwestii wypowiadanych przez niego po rosyjsku: „Нееееет!” (Nieeeee!), „Ёлки-палки!” (Drzewne patyki!) oraz „Things exploding, грусть-тоска.” (Wybuchające rzeczy - moja tęsknota).
  • Grom należy do duo wraz z Ashem.

Skiny

Postacie

Advertisement