Brawl Stars Wiki
Advertisement

"Zdobywaj gorące strefy, aby wygrać!

Przejmij każdy punkt, pozostając w gorącej strefie. Wygrywa drużyna, która jako pierwsza całkowicie przejmie wszystkie punkty na mapie! Obie drużyny mogą przejmować gorące strefy w tym samym czasie, więc trzymaj drużynę wroga na dystans. Jesli czas dobiegnie końca, wygrywa drużyna, która przejęła więcej stref.
"
[]

Hot Zone

Ikona

Gorąca strefa (ang. Hot zone) - tryb gry będący wydarzeniem z pucharami. Został on wprowadzony podczas wydarzenia Księżycowego Nowego Roku w 2020 roku.

Rozgrywka[]

Gorąca-strefa

Wygląd strefy

Rywalizują ze sobą 2 drużyny po trzech graczy. Na mapie znajduje się jedno bądź więcej okrągłych pól, połowa okręgu jest niebieska, połowa jest czerwona. Kiedy zadymiarz wejdzie do okręgu, ten się podświetli i drużynie będą przyznawane procenty.

Celem drużyny jest pozostać w okręgu aż w całości wypełnią swoją połowę, należy więc bronić okrąg także przed tym, aby drużyna przeciwna nie przejęła go szybciej. W przypadku gdy mapa posiada 2 lub 3 strefy, wygra ta drużyna która szybciej zapełni wszystkie swoje połowy. W przypadku upływu czasu, wygra drużyna która zapełni większy procent strefy.

Porady[]

  • Tryb ten skupia się na defensywie i utrzymywaniu pozycji, nie warto wychodzić ze strefy w celu ataku wroga.
  • Zadymiarze z dużą ilością punktów życia tacy jak Frank czy El Primo dłużej przetrwają w strefie podczas ataku co daje skuteczniejsze pilnowanie okręgu.
  • Zadymiarze mający zdolność kontrolowania obszaru tacy jak 8-Bitowiec czy Emz mogą łatwiej bronić strefy blokując wejście rywala.
  • Zadymiarze posiadający superatak ze zdolnością szybkiego przemieszczania się tacy jak Darryl, Edgar bądź El Primo szybciej mogą przedostać się do strefy.

Ciekawostki[]

  • Początkowo ten tryb został wprowadzony tymczasowo aby sprawdzić czy graczom się spodoba. 2 miesiącej później w marcu 2020 tryb ten został usunięty, ale z racji że dostał on pozytywne opinie, od maja 2020 do dziś stale znajduje się w grze.
  • W pierwszej wersji trybu gdy został on wprowadzony, zamiast systemu procentowego używano systemu punktowego, kiedy zadymiarz utrzymywał się w strefie przez 3 sekundy, otrzymywał 1 punkt.
Advertisement