Brawl Stars Wiki
Advertisement

,,Większość ludzi widzi w Gene'ie śmiesznego człowieczka w kostiumie. Nikt nie zdaje sobie sprawy, że jego osobowość jest rozdzielona między ciało i imbryk."

Gene to mityczny zadymiarz, który ma umiarkowane zdrowie i obrażenia. Podczas ataku jego lampa wyrzuca kulę dymu, która rozdziela się po pewnym zasięgu. superatak Gene'a przyciąga wroga i przeciąga go do lokalizacji Gene'a. Jego pierwszy gadżet, Przypał, odpycha wszystkich pobliskich wrogów, lecząc go w niewielkiej ilości. Jego drugi gadżet, Mściwe Duchy, wystrzeliwuje wiele pocisków, które celują we wrogów znajdujących się w zasięgu i skalują obrażenia w miarę dalszej podróży. Jego mityczne wyposażenie „Porozmawiaj z Dłonią” zwiększa zasięg jego superatak. Jego pierwsza Gwiezdna Moc, Magiczne Obłoczki, z czasem nieznacznie leczy sojuszników, gdy znajdują się blisko niego. Jego druga moc gwiezdna, Hart Ducha, dodaje obrażenia do jego superzdolności. Jego Hiperdoładowanie, Hiperdłonie, sprawia, że ​​​​następny superatak Gene'a strzela 3 rękami.

Gene Ikona

Atak - Zasłona Dymna

Gene ciska potężną kulą magicznego dymu ze swojej lampy. Jeśli kula nie trafi w cel, dym się rozprasza i zadaje obrażenia na obszarze o kształcie stożka.

Superatak - Magiczna Dłoń

Gene wywołuje magiczną dłoń ze swojej lampy. Jeśli dłoń trafi we wroga, zostanie on przyciągnięty do miejsca, w którym znajduje się Gene.

Gwiezdne Moce

MAGICZNE OBŁOCZKI

Gene leczy wszystkich przyjaznych Zadymiarzy znajdujących się wokół niego. Odzyskują oni 576 pkt. życia na sekundę.

HART DUCHA

Magiczna dłoń Gene'a zadaje równie wrogom 2000 obrażeń od uderzenia.

Gadżety

PRZYPAŁ

Wszyscy wrogowie blisko Gene'a są natychmiast odpychani. Jeśli przynajmniej wrogi Zadymiarz jest w zasięgu, Gene odzyska także 10% maks. zdrowia.

MŚCIWE DUCHY

Gene wystrzeliwuje do wszystkich widocznych przeciwników na dużym obszarze pociski samonaprowadzające, które zadają maks. 1600 pkt. obrażeń (w zależności od odległości).

Wyposażenie

Porozmawiaj z Dłonią

Zwiększa zasięg magicznej dłoni Gene'a

Hiperdoładowanie

Hiperdłonie

Superatak Gene'a dzieli się na 3 dłonie, z których każda może chwycić jednego wroga. Pierwsza przemieszcza się prosto, a pozostałe 2 - w ukosie.

Skiny

Ciekawostki

  • Po pojawieniu się postaci w grze, występował błąd, przez który gra crashowała za każdym razem, kiedy Gene używał swojego superataku.
  • Pierwotnie druga gwiezdna moc Gene leczyła sojuszników trafionych superatakiem. Została zamieniona, gdyż była uznana za bezużyteczną.
  • Kiedyś jego superatak zadawał obrażenia po trafieniu przeciwnika.

Postacie

Advertisement