Brawl Stars Wiki
Advertisement

,,Celem w życiu Eve jest opiekowanie się ukochanymi dziećmi! Zrobi wszystko w swojej mocy, aby znaleźć dla nich dobry dom... najlepiej w futrze Ruffsa. "

Eve Ikona

Ikona Eve

Eve - Mityczny Zadymiarz dodany do Brawl Stars wraz z 11 Sezonem Karnetu Zadymiarskiego: Biokopuła. Podczas ataku wystrzeliwuje serię trzech jaj różniących się wielkością, zaczynając od małego i kończąc na dużym. Podczas Superataku wyrzuca wielkie jajo, z którego po chwili wykluwają się młode, które kierują się w stronę przeciwników, a po ich dotknięciu zadają im obrażenia rozłożone w czasie.

Wygląd

Eve jest kosmitką o zielonkawej skórze i żółtych oczach. Nosi kombinezon w fioletowo-białej kolorystyce i żółtymi wykończeniami. Porusza się w swoim statku kosmicznym w różnych odcieniach fioletu. W jego środku możemy zaobserwować konsolę używaną do sterowania, a także parę innych elementów m.in. zawieszkę zapachową czy rysunki na ścianie.

Cecha

,,Ten Zadymiarz może przemieszczać się po wodzie."

Atak - jajeczna armata

,,Eve wystrzeliwuje trzy jaja z rzędu, każde większe i zadające więcej obrażeń od poprzedniego."

Superatak - wielkie jajo

,,Eve wypuszcza wielkie jajo, z którego wykluwa się grupa młodych. Młode przyczepiają się do wrogów, zadając obrażenia w czasie."

Gadżety

Eve Gadżet 1
  • W nogi! - Eve odskakuje i zostawia po sobie młode.
Eve Gadżet 2
  • Matczyna miłość - Młode wyklute z aktywnego wielkiego jaja leczą teraz sojuszników w czasie zamiast zadawać obrażenia.

Gwiezdne moce

Eve Gwiezdna Moc 1
  • Nienaturalny porządek - Odwraca kolejność, w jakiej jajeczna armata wystrzeliwuje jaja.
Eve Gwiezdna Moc 2
  • Szczęśliwa niespodzianka - Co 5 s po trafieniu wrogiego Zadymiarza z największego jaja z jajecznej armaty wykluwa się młode.

Wyposażenia

Szybkość przeładowania

15% szybsze PRZEŁADOWANIE

CZWORACZKI

Superatak Eve przywołuje 1 dodatkowe młode

Wymagania

Eve może zostać odblokowana na Drodze Starr za 1900 Kredytów lub natychmiastowo za 349 klejnotów.

Przebrania

Postacie

Advertisement