,,El Primo jest zawsze w centrum uwagi - tam chce pozostać! Nie ma widowni, której nie potrafi zaimponować, może z wyjątkiem innych artystów..."

El Primo Ikona

El Primo - Rzadki zadymiarz, który atakuje pięściami, zadając poważne obrażenia wrogom, do których jest w stanie się zbliżyć. El Primo ma również bardzo wysokie zdrowie, dzięki czemu może wytrzymać duże obrażenia. Posiada on również cechę doładowywania superataku kiedy jest atakowanym. Dzięki superatakowi może skakać na duże odległości i uderzać w przeciwników, zadając obrażenia.

Atak: PIĘŚCI FURII

"El Primo w furii atakuje przeciwników ciosami czterech pięści. Są one równie ostre, co papryczki jalapeno!"

Superatak: SPADAJĄCY ŁOKIEĆ

"El Primo wyskakuje w górę i zadaje potężny cios międzygalaktycznym łokciem, zwalającym z nóg wrogów i niszczącym osłony."

Gwiezdne Moce

El Fuego

El Fuego

Wrogowie, do których dotarł superatak El Primo otrzymują 1786 pkt. obrażeń w ciągu 4 sekund.

Fala Meteorytów

Fala Meteorytów

Po użyciu swojego superataku, El Primo przyśpiesza o 25% przez 4 sekundy.

Gadżety

Wzmacniacz Suplesu

Wzmacniacz Suplesu

El Primo chwyta najbliższego przeciwnika w zasięgu i przerzuca go przez swoje potężne barki.

Pas Asteroid

Pas Asteroid

El Primo wzywa mały meteoroid, który uderza w najbliższego wroga. Zadaje 3040 obrażeń i niszczy mury.

Hiperdoładowanie

SKOK GRAWITACYJNY

El primo wyskakuje w górę i zadaje potężny cios międzygalaktycznym łokciem, ściągając wrogów do epicentrum.

Wyposażenie

SUPERDOŁADOWANIE

10% SZYBZE SUPERDOŁADOWANIE

Ciekawostki

  • El Primo należy do trio zadymiarzy meksykańskich razem z Poco i Amber
  • Kiedy Brawl Stars wyszło globalnie, do gry Clash of Clans dodano postać eventową El Primo
  • El Primo był jedną z pierwszych postaci w Brawl Stars z głosem
  • El Primo należy do postaci, które mają cytaty w innych językach niż angielski. El Primo akurat mówi po hiszpańsku.
  • El Primo z zawodu jest meksykańskim zapaśnikiem.
  • Kiedyś El Primo podczas skoku układał się w innym kierunku
  • Stary opis El Primo głosił, że El Primo został trafiony przez meteoryt i stąd ma swoje moce. Nawiązaniem do tego opisu jest dodany później gadżet.

Wskazówki

  • El Primo należy do grupy tanków, co oznacza, że ma dużo żyć. Dzięki temu może on blokować ataki przeciwników chroniąc przy tym swoją drużynę. Na dodatek El Primo posiada cechę automatycznego doładowywania superataku kiedy zaznaje obrażenia. Cecha ta została dodana stosunkowo nie dawno i sprawiła ona, że El Primo z praktycznie zerowej grywalności stał się na chwilę najbardziej grywalną postacią.
  • El Primo zadaje wysokie obrażenia, lecz o małym dystansie i dużymi odstępami pomiędzy atakami. Są to jego duże minusy, dlatego warto ukrywać się w krzaku grając El Primo i wyczekiwać na moment kiedy przeciwnik będzie osłabiony lub będzie posiadał mało żyć i będzie przechodził obok krzaka, żeby wyskoczyć i zacząć go atakować. Jeśli takim przeciwnikiem jest Shelly lub Bull, lepiej ominąć go z daleka i poczekać na zdobycie superataku. Jeśli jednak już przystąpi się do atakowania tego typu postaci, warto utrzymywać dystans, żeby obejmował on końcówkę zasięgu ataku El Primo.
  • Super El Primo to zdecydowanie najbardziej przydatna w nim rzecz. Potrafi on całkowicie przekręcić przebieg walki wręcz na korzyść El Primo. Umożliwia on bardzo szybką kontrę i przejęcie kontroli nad meczem. Wszystko to dzięki odepchnięciu, które sprawia, że przeciwnik staje się bezbronny na ok. sekundę a Primo zyskuje przewagę w postaci wykonania jednego ataku. El Primo należy do postaci, które potrafią szybko wbić superatak, więc po użyciu jednego, trzeba atakować, by zdobyć odrazu drugi i jeszcze bardziej zdominować przeciwnika.
  • Jeśli chodzi o gwiezdną moc, zazwyczaj gra się pierwszą, dzięki której można uniemożliwić samodzielne leczenie się na chwilę, a to 1200 obrażeń potrafi wiele zdziałać. Drugą gwiezdną moc stosuje się raczej na trybach typu Zadyma, która ułatwia przedostanie się z piłką do bramki przeciwnika. Jeśli chodzi o gwiezdną moc na Starciu, El Fuego lepiej grać na mapach otwartych a Falą Meteorytów na zamkniętych.
  • Gadżet El Primo lepszy wydaje się pierwszy, ponieważ wraz z zestawieniem z superatakiem potrafi on zdziałać fantastyczne rzeczy blokując przeciwnika na kolejną sekundę. Jednak drugi gadżet jest częściej grany, głównie na trybach 3v3 ze względu na jego promień wybuchu. Dzięki niemu można wygonić przeciwnika z danego obszaru lub zadać dodatkowe obrażenia sejfom czy wieżyczkom.

Przebrania

Postacie