Dynamike Ikona

Ikona Dynamike

"Dynamike to stary górnik, który ma obsesję na punkcie eksplozji . Nic nie sprawia mu tyle radochy co duże bum!"

Dynamike - zadymiarz. Ma mało punktów życia,ale zadaje wysokie obrażenia. Atakuje, rzucając laskami dynamitu. Kiedy używa swojego super ataku, rzuca wielką beczkę z dynamitem, która zadaje obrażenia i odrzuca wroga .Zarówno dynamit,jak i beczka dynamitu, mogą być rzucane na ściany. Dzięki swojej gwiezdnej mocy ''Dyna-Skok'' Dynamike może użyć eksplozji do przeskakiwania, zadając obrażenia. Jego druga gwiezdna moc ''Demolka'' dodaje 1000 obrażeń do jego ulta.

Punkty Zdrowia

Poziom mocy HP
1 2800
2 3080
3 3360
4 3640
5 3920
6 4200
7 4480
8 4760
9 5040
10 5320
11 5600

Atak: Krótki Lont

Mike rzuca dwoma laskami dynamitu, które mijają wszystkie napotkane na drodze przeszkody. Ich lonty są bardzo krótkie–zupełnie jak cierpliwość wybuchowego Mike’a!

Superatak: Wybuchowa Beczka

Wielka beczka dynamitu, która wysadza osłony w powietrze. Przeciwnicy, którym uda się przetrwać wybuch, zostają odrzuceni w tył.

Gwiezdne Moce

Dyna-Skok

Dynamike na fali eksplozji swoich materiałów wybuchowych może przeskakiwać przez przeszkody.

Demolka

Dodaje +1600 pkt. obrażeń do superataku Mike'a.

Gadżety

FIDGET SPINNER

Dynamike wiruje coraz prędzej jak oszalały i rozrzuca wokół siebie laski dynamitu. Każda z nich zadaje wrogom 2400 obrażeń.

ŁADOWANIE PLECAKA

Po aktywowaniu następny główny atak dodatkowo ogłusza wrogów na 1.5 sek.

Hiperdoładowanie

DETONATOR

Superbomba generuje mniejsze bomby.

Strategie i wskazówki

  • Dynamit Mike'a może zrobić ogromne szkody, jeśli zostanie rzucony poprawnie.
  • Ponieważ dynamit zajmuje trochę czasu na eksplozję, zamiast próbować rzucać go bezpośrednio do wroga, spróbuj przewidzieć, gdzie wróg może podejść i dopiero wtedy rzuć tam dynamit.
  • Ukrywanie się w krzakach naprzeciwko ściany i rzucanie dynamitu w kierunku wrogich zadymiarzy stamtąd może być skuteczne, ponieważ większość zadymiarzy będzie miało trudności z dotarciem do Ciebie.
  • Ścigany przez wroga z bliskiej odległości, spróbuj rzucić trochę dynamitu przed siebie. To powoduje, że przeciwnik przestaje Cię gonić lub otrzymuje obrażenia od ataku.
  • Spróbuj rzucić superatakiem Mike'a w dwóch wrogów, ponieważ wtedy naładuje się ponownie i będziesz mógł rzucić nim ponownie.
  • W Starciu, jeśli twój przeciwnik znajduje się w pobliżu strefy, możesz zaatakować go swoim superatakiem, aby wepchnąć go w strefę i zadać dodatkowe obrażenia.
  • W Zbiorach Klejnotów lub Zadymie, rzucanie laskami dynamitu w pobliżu Klejnotów / Piłki może odciągnąć przeciwników od niego, pozwalając Mike'owi lub jego sojusznikom łatwiej zdobyć przedmiot.
  • Promień obrażeń Dynamike'a zmniejsza się, gdy rzuca laski bliżej siebie, co znacznie utrudnia trafienie wrogich zadymiarzy, którym udało się do niego zbliżyć.
  • Mortis jest ogromnym przeciwnikiem Dynamike'a ze względu na swoją szybkość i zadawane obrażenia. Uważaj na Mortisa, zanim zdąży Cię zabić.
  • Dla początkujących graczy Dynamike'iem: jeżeli chcesz pokonać grupkę wrogów o słabym życiu, możesz wycelować na nich superatak i szybko rzucać laskami dynamitu w ich stronę.Metoda nie jest skuteczna na zadymiarzy Wagi Ciężkiej ,takich jak Bull, Rosa ,Frank czy El Primo.
  • Po uzyskaniu Gwiezdnej Mocy Mike'a "Dyna-Skok" można skutecznie uciec od nieprzyjemnych sytuacji, rzucając dynamit pod nogi. Spowoduje to nie tylko uszkodzenie pobliskich wrogów, ale także odepchnie Cię na pewną odległość, spowoduje, że unikniesz obrażeń oraz umożliwi szybką ucieczkę nad ścianami. W desperackich sytuacjach jego superatak napędza go jeszcze bardziej, czyniąc z niego bardziej niezawodne narzędzie do ucieczki, jednocześnie będąc w stanie zadawać obrażenia, a nawet zabijać wrogów z powodu dużych obrażeń zadawanych przez jego superatak.
  • Chociaż jest to trudne, możliwe jest przeskakiwanie ataków wroga za pomocą gwiezdnej mocy Dynamike'a. Jest to trudne, ale może pomóc w sytuacjach, w których masz mało życia.
  • Możesz spróbować "zamknąć" wrogiego zadymiarza przy ścianie. Przypuśćmy, że wróg stoi przy ścianie. Wtedy rzuć dynamit na front od zadymiarza. Powtórz to jeszcze dwa razy tyle, że teraz rzuć ładunek wybuchowy na ukos. Nieprzyjaciel będzie "uwięziony" i nawet, gdy nie będzie się ruszać i tak dostanie obrażenia.

Przebrania

Postacie