Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Chester szydzi brutalnie z każdego, kogo napotka, próbując zajść ofierze pod skórę. Im więcej rodzi nienawiści, tym lepiej... szczególnie jeśli nienawidzącą jest Mandy!”

Chester Ikona

Ikona Chestera

ChesterLegendarny Zadymiarz dodany do Brawl Stars wraz z 16 Sezonem Karnetu Zadymiarskiego: Kraina Cukierków. Ma średnie zdrowie i zadaje zmienne obrażenia. Podczas głównego ataku wystrzeliwuje serię dzwonków ze swojej czapki, których ilość zmienia się przy kolejnych atakach. Chester posiada aż pięć unikalnych Superataków o innym działaniu, które losowo zmieniają się przy każdym użyciu. Jego pierwszy Gadżet - Pikantne kości - zmienia obecnie naładowany Superatak Chestera na inny, również losowy. Drugi Gadżet - Słodkie fasolki - daje Chesterowi losowe wzmocnienie na parę sekund. Jego pierwsza Gwiezdna Moc - Pierwszy dzwonek - zadaje 200% obrażeń przeciwnikom, zaś druga z nich - Rzut okiem - sprawia, że Chester zawsze będzie wiedział, który z jego Superataków jest aktualnie ładowany.

Wygląd

Chester jest błaznem w cukierkowym królestwie Mandy. Nosi ciemnofioletowy strój w zielone pasy w ciemnym odcieniu, a także ciemnoróżowe buty. Nosi również turkusowy kołnierz ze złotą naszywką. Na plecach ma skrzynię, w której trzyma rzeczy używane do robienia innym psikusów. Na głowie nosi czapkę błazna w podobnej kolorystyce co jego strój, z dwoma dzwonkami o innych "wyrazach" twarzy.

Atak - Czapka i dzwonki

„Chester wystrzeliwuje z czapki dzwonki na obszarze o kształcie stożka - najpierw jeden, potem dwa, a na koniec - trzy.”

Główny atak Chestera polega na strzelaniu w przeciwników seriami dzwonków z czapki, których ilość po każdym oddanym strzale zmienia się - przy pierwszym ataku wystrzeliwuje jeden dzwonek, przy drugim - dwa - a przy trzecim - trzy dzwonki. Przy kolejnych atakach Chester powtarza tą samą kolejność i ilość strzałów.

Superataki

Wybuchowe cukierki ikona

Wybuchowe cukierki

„Chester rzuca wybuchające cukierki, które niszczą otoczenie, odrzucając i rażąc wrogów.”

Chester wyrzuca przez przeszkody na niewielką odległość garstkę wybuchowych cukierków, które zadają średnie obrażenia, niszczą przeszkody i odrzucają trafionych wrogów.

Łamiszczęka ikona

Łamiszczęka

„Chester strzela dużym twardym cukierkiem, który ogłusza trafionych wrogów.”

Chester wystrzeliwuje pojedynczy twardy cukierek o dużym zasięgu, który przy trafieniu w przeciwnika zadaje minimalne obrażenia i ogłusza go na jedną sekundę.

Salmiakki ikona

Salmiakki

„Chester rozpyla na obszarze o kształcie stożka słony proszek salmiakki, który otruwa wrogów, zadając im obrażenia w czasie.”

Chester rozpyla na obszarze w kształcie niewielkiego stożka proszek salmiakki, który zatruwa trafionych przeciwników na kilka sekund, zadając im niewielkie obrażenia rozłożone w czasie.

Strzelające cukierki ikona

Strzelające cukierki

„Chester rozsypuje na ziemi strzelające cukierki, które rażą z czasem stojących na nich wrogów.”

Chester rozrzuca dookoła siebie strzelające cukierki, które zadają przez kilka sekund średnie obrażenia wszystkim przeciwnikom na obszarze w kształcie koła.

Silna mięta ikona

Silna mięta

„Chester je odświeżającą miętówkę, która leczy go z czasem.”

Chester je miętówkę, która leczy go przez parę chwil, przywracając mu łącznie 2400 punktów życia.

Gadżety

Chester Gadżet 1
  • Pikantne kości – Chester otrzymuje nowy losowy Superatak, który jest inny od jego bieżącego.
Chester Gadżet 2
  • Słodkie fasolki – Chester je tajemniczą słodką fasolkę z czapki, zyskując losowe wzmocnienie na 5 s.

Gwiezdne moce

Chester Gwiezdna Moc 1
  • Pierwszy Dzwonek – Pierwszy dzwonek sekwencji ataku Chestera zadaje 200% obrażeń
Chester Gwiezdna Moc 2
  • Rzut okiem – Chester zawsze wie, jaki będzie jego następny Superatak.

Wymagania

Chester dostępny jest na Drodze Starr. Można odblokować go po zdobyciu 3800 Kredytów lub kupić za 699 klejnotów.

Przebrania

Ciekawostki

Postacie

Advertisement