Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Charlie niezły pokaz dała.
Włosy spuściła,
równo cię oskubała.
Widownia wnet oszalała,
„bis, bis!” - gawiedź wrzeszczała.
Więc Charlie plotąc, wszystko ci
zabrała!”

CharlieMityczny Zadymiarz, z Sezonu 21 Karnetu Zadymiarskiego: Dziwny Cyrk. Charlie ma niską ilość punktów życia i zadaje niskie obrażenia, lecz jej Superatak zapewnia jej dużą przydatność. Podczas głównego ataku Charlie wyrzuca przed siebie jojo ze swoich włosów, zadając obrażenia każdemu trafionemu celowi, po czym wraca do niej. Jej Superatak pozwala jej uwięzić trafionego przeciwnika w kokonie z włosów, chwilowo go demobilizując. Pierwszy z Gadżetów Charlie - Pająki - przywołuje trzy pająki o małym zdrowiu i zadające niskie obrażenia, które podążają za najbliższym przeciwnikiem i atakują go szybkimi ciosami o krótkim zasięgu. Drugi z jej Gadżetów - Przestrzeń osobista - pozwala jej owinąć się w kokon, który po zniszczeniu leczy ją o połowę jej punktów życia. Jej pierwsza Gwiezdna Moc - Trawienie - odbiera uwięzionemu w kokonie przeciwnikowi znaczą część punktów życia. Druga z Gwiezdnych Mocy Charlie - Maź - pozostawia po zniszczeniu kokonu klejącą maź, która przez kilka sekund spowalnia wszystkich wrogów w zasięgu.

Atak - Jojo

Charlie rzuca przed siebie jojo, które zadaje obrażenia pierwszemu wrogowi, którego trafi, po czym wraca do niej.

Superatak - Kokon

Charlie rzuca przed siebie kępek swoich włosów, które owijają się wokół wroga po jego trafieniu, paraliżując go, aż włochaty kokon zostanie zniszczony.

Gadżety

PAJĄKI

Charlie wypuszcza pająki w liczbie 3, które odszukają i atakują najbliższych wrogów.

PRZESTRZEŃ OSOBISTA

Charlie owija się w kokon, regenerując 50% swoich łącznych punktów życia.

Gwiezdne Moce

TRAWIENIE

Owinięci w kokon wrogowie tracą 25% swoich punktów życia, gdy są w kokonie.

MAŹ

Kokon zostawia po sobie ślad mazi, która utrzymuje się przez 5s i spowalnia chodzących po niej wrogów.

Hiperdoładowanie

PLAGA

Skiny

Postacie

Advertisement