„Byron opracował wiele mikstur i maści, które leczą lub szkodzą na różne sposoby. Większość z nich należy do tej drugiej kategorii.”

Byron Ikona

Ikona Byrona

ByronMityczny Zadymiarz dodany do Brawl Stars w połowie grudnia 2020 roku. Ma niskie zdrowie i zadaje potencjalnie wysokie obrażenia. Jego główny atak polega na strzale rzutkami dalekiego zasięgu, które mogą trafić zarówno przeciwników, jak i sojuszników. Przeciwnicy trafieni atakiem Byrona będą odnosić obrażenia rozłożone w czasie, zaś sojusznicy - będą leczeni. Superatakiem Byrona jest rzut fiolką, która po rozbiciu zadaje obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu, zaś towarzysze są leczeni o pewną ilość punktów życia. Jego pierwszy Gadżet - Zastrzyk energii - wykorzystuje jeden z pasków amunicji Byrona, by wyleczyć go w czasie. Jego drugi Gadżet - Wzmocnione strzały - sprawia, że następny atak Byrona wystrzeliwuje kilka rzutek, które zadają mniejsze obrażenia i leczą sojuszników o mniejszą ilość punktów życia. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Byrona - Marazm - sprawia, że przeciwnicy trafieni jego Superatakiem odzyskują przez pewien czas mniej punktów zdrowia, niż normalnie. Druga Gwiezdna Moc Byrona - Iniekcja - sprawia, że co parę sekund jego główny atak może przeszywać cele.

Wygląd

Byron jest mężczyzną w podeszłym wieku z widoczną siwizną i charakterystyczie ułożoną fryzurą. Nosi zieloną koszulę z różowym krawatem i zarzuconą na nią ciemnozieloną kamizelką. Byron ma również na sobie fioletowe spodnie z paskiem z metalowym zapięciem imitującym głowę węża. Nosi również granatowe buty z metalowymi wykończeniami i duży kufer w odcieniach koloru bordowego i różowego. W lewym ręku trzyma natomiast laskę, która służy mu jako podstawowa broń.

Atak - Dawkuj ostrożnie

„Strzela rzutkami dalekiego zasięgu, które mogą trafić zarówno przeciwników, jak i sojuszników. Z biegiem czasu przeciwnicy będą odnosić obrażenia, a sojusznicy będą leczeni.”

Superatak - Pełna kuracja

„Rzuca fiolką, która leczy sojuszników i zadaje obrażenia przeciwnikom.”

Gadżety

Byron Gadżet 1
  • Zastrzyk energii – Byron wykorzystuje jeden ze swoich strzałów, aby przez 3 s zwiększać pkt. życia o 1200 na sekundę.
Byron Gadżet 2
  • Wzmocnione strzały – Przy następnym ataku Byron wystrzeliwuje wiele rzutek (3) zamiast jednej, przy czym każda zadaje 20% mniej obrażeń i przywraca 40% mniej zdrowia.

Gwiezdne Moce

Byron Gwiezdna Moc 1
  • Marazm – Superatak Byrona powoduje też, że przez 9 s przeciwnicy odzyskują 75% mniej pkt. życia z dowolnego źródła.
Byron Gwiezdna Moc 2
  • Iniekcja – Co 3.5 s cele przeszywa kolejny podstawowy atak.

Wymagania

Byrona można odblokować na Drodze Starr. Potrzebne jest do tego 1900 Kredytów. Opcjonalnie można kupić go za 349 klejnotów.

Przebrania

Postacie