Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Buzz jest ratownikiem w parku wodnym Velocirapids, dla którego zasady są święte. Ewidentnie lubi obnosić się ze swoją szczątkową władzą.”

Buzz Ikona

Ikona Buzza

BuzzMityczny Zadymiarz dodany do Brawl Stars wraz z 7 Sezonem Karnetu Zadymiarskiego: Plusk jurajski. Ma wysokie zdrowie i zadaje umiarkowanie-wysokie obrażenia, jego prędkość poruszania jest szybka, lecz zasięg ataku - krótki. Podczas głównego ataku Buzz atakuje przeciwników serią dźwięków ze swojego gwizdka. Superatak Buzza to torpedowa bojka, dzięki której może przyciągnąć się do trafionego nią przeciwnika lub przeszkody, ogłuszając wszystkich wrogów w miejscu trafienia. Jego pierwszy Gadżet - Zapasowa bojka - natychmiastowo uzupełnia Superatak Buzza, jednak nie ogłusza on przeciwników. Jego drugi Gadżet - Okulary rentgenowskie - pozwala Buzzowi i członkom jego drużyny zobaczyć wszystkich przeciwników chowających się w buszu na czas kilku sekund. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Buzza - Wzmocnienie torpedy - wydłuża minimalny czas trwania ogłuszenia jego Superataku, zaś druga z nich - Bystre oko - zwiększa zasięg działania obszaru ładującego Superatak Buzza.

Wygląd

Buzz jest wzorowany na antropomorficznego dinozaura. Nosi czerwone szorty i duże, granatowe okulary przeciwsłoneczne. Na jego szyi widniej żółty gwizdek z rysunkowymi oczami po obu jego stronach. W prawym ręku Buzz trzyma swoją bojkę żółto-różowej kolorystyce.

Cecha

Ten Zadymiarz ładuje Superatak w pobliżu przeciwników.

Atak - Buzzi

Buzz dmie w swój gwizdek ratowniczy, pięciokrotnie świdrując po łuku uszy pobliskich przeciwników.

Superatak - Torpedowy rzut

Buzz rzuca torpedową bojkę. Jeśli trafi ona przeciwnika lub ścianę, Buzz się tam przemieszcza, ogłuszając przeciwników w miejscu lądowania.

Gadżety

Buzz Gadżet 1
  • Zapasowa bojka – Natychmiast uzupełnia wskaźnik Superataku, ale kolejna bojka nie ogłusza przeciwnika.
Buzz Gadżet 2
  • Okulary rentgenowskie – Buzz może zajrzeć do wszystkich krzaków w obszarze działania jego Superataku przez 12 s.

Gwiezdne Moce

Buzz Gwiezdna Moc 1
  • Wzmocnienie torpedy – Minimalny czas trwania ogłuszenia Superatakiem Buzza wzrasta o 0.5 s.
Buzz Gwiezdna Moc 2
  • Bystre oko – Obszar ładowania Superataku Buzza zostaje zwiększony o 33%.

Hiperdoładowanie

BUDZIK

Torpedy Buzza można teraz użyć ponownie, jeśli trafi on w ścianę.

Wymagania

Buzz dostępny jest na Drodze Starr. Można odblokować go za 1900 Kredytów lub kupić za 349 klejnotów.

Przebrania

Postacie

Advertisement