„Bonnie to pęczek nieposkromionej, niszczycielskiej energii. Marzy, aby wystrzelić się z armaty i polecieć prosto na księżyc!”

Bonnie Ikona

Ikona Bonnie

BonnieEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars w na początku czerwca 2022 roku. Jej główny atak polega na wystrzeliwaniu „zębów” z działa o imieniu Clyde o dużym zasięgu. Jej Superatak pozwala jej na wystrzelenie samej siebie w powietrze, a po wylądowaniu może także atakować wrogów na krótką odległość, a z czasem powrócić do swojego działa. Jej pierwszy Gadżet - Cukrowy szał - zwiększa na moment szybkość ruchu i przeładowanie jej działa, zaś drugi Gadżet - Test zderzeniowy - pozwala jej odepchnąć wrogów znajdujących się przed nią i zadać im niewielkie obrażenia, gdy używa swojej alternatywnej formy. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Bonnie - Czarny proch - znacznie zwiększa zasięg ataku jej działa. Jej druga Gwiezdna Moc - Ząb mądrości - sprawia, że jej główny atak po trafieniu w przeciwnika rozpada się na mniejsze pociski, zadając obrażenia wrogom w pobliżu.

Wygląd

Bonnie jest uroczą dziewczynką ubraną w za duży na nią kombinezon (sugerują to przede wszystkim zwisające rękawy) w białym kolorze z czerwonymi wykończeniami i dużym, żółtym suwakiem. Nosi również niebieskie buty, a na głowie ma czerwono-niebieski kask z żółtą gwiazdą i dwiema czarnymi kreskami imitującymi przymknięte oczy. Ma również lekko różowe włosy, ale najbardziej rzucającą się w oczy cechą jest brak jednego zęba.

Atak (Clyde) - Luźny ząb

Bonnie wystrzeliwuje z Clyde'a OGROMNY ząb, który leci na wrogów.

Superatak (Clyde) - Wyrzutnia gwiazd

Clyde wystrzeliwuje Bonnie w powietrze. Dziewczyna może przelecieć nad przeszkodami i zadaje obrażenia pobliskim wrogom po wylądowaniu.

Atak (Bonnie) - Bombowa kurtka

Bonnie wyrzuca z rękawów kilka małych granatów.

Superatak (Bonnie) - Clyde

Bonnie przyzywa Clyde'a i wskakuje do niego, przejmując kontrolę nad działem.

Gadżety

Bonnie Gadżet 1
  • Cukrowy szał – Szybkość ruchu i przeładowania Clyde'a wzrasta o 30% na 5 s.
Bonnie Gadżet 2
  • Test zderzeniowy – Bonnie skacze do przodu, odrzucając wrogów i zadając 2320 obrażeń od uderzenia.

Gwiezdne moce

Bonnie Gwiezdna Moc 1
  • Czarny proch – Zasięg wyrzutni gwiazd Bonnie wzrasta o 36%.
Bonnie Gwiezdna Moc 2
  • Ząb mądrości – Luźny ząb pęka po trafieniu, zadając 25% dodatkowych obrażeń pobliskim wrogom.

Wyposażenie

SUPERDOŁADOWANIE

10% SZYBZE SUPERDOŁADOWANIE

Wymagania

Bonnie można odblokować na Drodze Starr za 925 Kredytów lub natychmiastowo za 169 klejnotów.

Przebrania do Clyde'a

Przebrania do Bonnie

Ciekawostki

  • Bonnie należy do kaskaderskiego trio wraz z Janet i Stu.

Postacie