Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Bibi to twarda sztuka z kijem bejsbolowym i ostrym charakterem. Jest też nerdką, choć nie afiszuje się z tym. W końcu musi dbać o reputację!"

Bibi Ikona

Ikona Bibi

BibiEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars pod koniec maja 2019 roku. Ma wysokie zdrowie i zadaje wysokie obrażenia. Przy głównym ataku Bibi wymachuje kijem baseballowym, zadając obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu. Jej atak może również odepchnąć wrogów, jeśli jej pasek Turbo jest naładowany. Superatak Bibi to skoczna piłka z gumy do żucia, która ma daleki zasięg i może trafić wrogów wielokrotnie, dopóki nie zniknie. Jej pierwszy Gadżet - Wzmacniacz witaminowy - pozwala jej zregenerować parę punktów życia przez czas kilku sekund. Drugi Gadżet Bibi - Superlepkie - sprawia, że jej następny Superatak spowalnia trafionych przeciwników na parę sekund. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Bibi - Turbo - zwiększa jej prędkość poruszania, gdy jej pasek Turbo jest pełny, zaś druga z nich - Pozycja obronna - zmniejsza wszelkie obrażenia otrzymywane przez Bibi, gdy jej pasek Turbo jest naładowany.

Wygląd

Bibi stylizowana jest na wzór kultury japońskiej i koreańskiej. Nosi różową koszulkę z zarzuconą na nią fioletową kamizelką z różnokolorowymi odznakami. Nosi również czarne leginsy w czarnym kolorze i buty w podobnej kolorystyce. Jej włosy w granatowym odcieniu są charakterystycznie ułożone. W prawym ręku trzyma kij baseballowy z „buźką”, a na jego końcu zwisa czarna kula ze znakiem „x”.

Atak - Trzy uderzenia

„Bibi wymachuje kijem. Trzy wymachy napełniają jej pasek Turbo. Po napełnieniu kolejny wymach spowoduje odepchnięcie wrogów do tyłu.”

Główny atak Bibi to zamach kijem baseballowym, który ma bardzo szeroki, lecz krótki zasięg. Atak zadaje obrażenia wszystkim wrogom w zasięgu i odbywa się z chwilowym opóźnieniem (tak jak ataki Franka lub Asha). Jeśli Bibi posiada wypełnione trzy paski amunicji, jej pasek Turbo naładuje się po krótkiej chwili (dokładnie w 2 sekundy). Napełnienie paska Turbo sprawia, że jej następny atak odpycha wrogów do tyłu.

Superatak - Żujka

„Bibi wybija skaczącą piłkę z gumy do żucia, która przenika przez wrogów, a nawet może trafić kilka razy w ten sam cel!”

Przy Superataku Bibi wyrzuca kulę z gumy do żucia o bardzo dalekim zasięgu, która porusza się po mapie przez 5 s, po czym znika. Żujka może odbijać się od wszelakich przeszkód i przenikać przez przeciwników, dzięki czemu może trafić wiele razy w ten sam cel. Bibi może użyć swojego Superataku nawet jeśli jej poprzednia żujka jeszcze nie zniknęła.

Gadżety

Bibi Gadżet 1
  • Wzmacniacz witaminowy – Bibi odzyskuje 960 pkt. życia na sekundę przez 4 s.
Bibi Gadżet 2
  • Superlepkie – Następna żujka Bibi spowalnia trafionych wrogów na 3 s!

Gwiezdne Moce

Bibi Gwiezdna Moc 1
  • Turbo – Po napełnieniu paska Turbo Bibi zwiększa swą szybkość o 12%.
Bibi Gwiezdna Moc 2
  • Pozycja obronna – Jeśli pasek Turbo Bibi jest w pełni naładowany, wszelkie doznawane przez nią obrażenia są mniejsze o 20%.

Hiperdoładowanie

POZA GRANICAMI

Odbijająca się piłka Bibi rozdziela się po trafieniu przeciwnika.

Wymagania

Bibi można odblokować na Drodze Starr. Potrzebne jest do tego 925 Kredytów. Można również zakupić ją za 169 klejnotów.

Przebrania

Ciekawostki

Postacie

Advertisement