Brawl Stars Wiki
Advertisement

BelleIkona

Ikona Belle

„Belle, przywódczyni słynnego Gangu Złotorękiego, zależy na czymś więcej niż pieniądze. Chce odkryć tajemnicę Parku Starr i zlikwidować go!”

BelleEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars wraz z 6 sezonem Karnetu Zadymiarskiego: Gang Złotorękiego. Jej główny atak polega na strzelaniu pociskami energetycznymi ze swojego karabinu, które mają zdolność przeskakiwania na pobliskich przeciwników. Jej Superatakiem jest znacznik, który oznacza trafionego przeciwnika i sprawia, że otrzymuje on zwiększone obrażenia z dowolnego źródła. Pierwszy z Gadżetów Belle - Na czarną godzinę - umożliwia jej zostawienie w dowolnym miejscu pułapki spowalniającej wrogów po nadepnięciu. Drugi z jej Gadżetów - Odwrócone bieguny - sprawia, że następny główny atak Belle przy trafieniu w przeszkodę odbije się od niej. Pierwsza Gwiezdna Moc Belle - Pozytywne wzmocnienie - zapewnia jej chwilową tarczę pasywnie redukującą otrzymywane obrażenia, gdy trafi swoim atakiem w cel, zaś druga Gwiezdna Moc - Uziemienie - chwilowo uniemożliwia przeciwnikowi przeładowanie amunicji przy trafieniu go Superatakiem.

Wygląd

Belle wyglądem przypomina starszą kobietę. Ma charakterystycznie zaczesane białe włosy, fioletową narzutę z żółtą obwódką i czerwoną chustę, ma również zielone spodnie z granatowymi butami. Jej oczy zakrywają fioletowe okulary (zapewne pozwalają one na zwiększanie odległości widzenia). W oczy rzuca się także prawe ramię Belle, które jest wykonane ze złotego metalu (przypuszczalnie złota), a także jej karabin energetyczny, którego używa jako swoją podstawową broń.

Atak - Paralizator

„Belle strzela długodystansowymi elektropociskami, które zadają obrażenia każdemu trafionemu celowi. Po krótkiej chwili wyładowanie elektryczne przeskakuje na dowolny pobliski cel, zadaje obrażenia i przeskakuje na kolejny.”

Podczas głównego ataku paralizator Belle wystrzeliwuje elektropocisk o długim zasięgu. Każdy trafiony przeciwnik lub inny cel przechowuje przez chwilę wyładowanie elektryczne i jeśli w pobliżu jest inny cel, przeskoczy na niego, również zadając mu obrażenia. Każde wyładowanie może się odbić maksymalnie trzy razy.

Superatak - Marker

„Belle strzela pociskami znakującymi każdego trafionego przeciwnika. Oznaczony przeciwnik otrzymuje dodatkowe obrażenia z dowolnego źródła. Jednocześnie można oznaczyć tylko jeden cel.”

Superatak Belle polega na wystrzeleniu markera, który po trafieniu oznacza trafionego przeciwnika sprawiając, że każdy następny atak wymierzony w niego zada mu dodatkowe obrażenia. W jednej chwili można oznaczyć tylko jeden taki cel.

Gadżety

Belle Gadżet 1
  • Na czarną godzinę – Belle umieszcza na ziemi pułapkę, która wybucha, jeżeli zostanie naruszona przez przeciwnika. Pułapka zadaje 624 obrażeń i przez 3 s spowalnia każdą postać w strefie rażenia.
Belle Gadżet 2
  • Odwrócone bieguny – Następny elektropocisk Belle odbija się od ścian.

Gwiezdne Moce

Belle Gwiezdna Moc 1
  • Pozytywne wzmocnienie – Belle otrzymuje 20% tarczy za każdym razem, gdy jej elektropociski trafią w cel.
Belle Gwiezdna Moc 2
  • Uziemienie – Oznaczenie Superatakiem Belle uniemożliwia celowi ponowne załadowanie ataku przez 5 s.

Hiperdoładowanie

MAGNES

Pocisk znakujący Belle automatycznie podąża za najbliższym celem.

Wyposażenie

SUPERDOŁADOWANIE

15% SZYBZE PRZEŁADOWANIE

Wymagania

Belle może być odblokowana na Drodze Starr po uzbieraniu 925 Kredytów lub za 169 klejnotów.

Przebrania

Ciekawostki

  • Belle wraz z Samem i Pearl należą do Gangu Złotorękiego.

Postacie

Advertisement