Brawl Stars Wiki
Advertisement

„Bea spędza dzień na oglądaniu owadów, wyobrażając sobie, co by powiedziały, gdyby je rozumiała... a nawet jak to jest być owadem.”

BeaEpicki Zadymiarz dodany do Brawl Stars w połowie grudnia 2019 roku. Posiada mało punktów życia i zadaje potencjalnie wysokie obrażenia. Jej główny atak polega na strzale mechanicznym żądłem, które przy trafieniu w cel wzmacnia kolejny atak. Jej Superatak pozwala jej wypuścić parę mechanicznych dronów, które w kontakcie z przeciwnikami ranią ich i spowalniają na parę chwil. Pierwszy Gadżet Bea - Syropostop - pozwala jej zostawić na ziemi plaster z lepkim miodem, spowalniający wszystkich wrogów w zasięgu. Jej drugi Gadżet - Dziki rój - tworzy kilka poruszających się dookoła niej pszczół, które zadają zmienne obrażenia w zależności od tego, w jakiej odległości od niej trafią w przeciwnika. Pierwsza z Gwiezdnych Mocy Bea - Szybkie przeładowanie - sprawia, że jej atak zyskuje natychmiastowe wzmocnienie, jeśli poprzedni naładowany atak nie trafi w cel. Druga Gwiezdna Moc Bea - Plaster miodu - zapewnia jej redukcję obrażeń za każdym razem, gdy jej główny atak jest doładowany.

Wygląd

Bea posiada żółty kombinezon zapinany na zamek oraz buty w tym samym kolorze. Nosi również fioletowe getry oraz fioletowo-żółty kask imitujący pszczołę, zaś na plecach ma mały plecak z podobizną tego owada. Widać także, że Bea posiada rude włosy.

Atak - Wielkie żądło

„Bea wypuszcza daleki strzał, który po dotarciu do celu doładowuje kolejny strzał, nadając mu niewyobrażalną moc!”

Przy głównym ataku Bea wystrzeliwuje mechaniczne żądło o dalekim zasięgu, które po trafieniu w cel zadaje mu średnie obrażenia, zarazem doładowując kolejny atak. Wzmocniony atak zadaje przeciwnikowi o 150% więcej obrażeń, jednak jego doładowanie jest jednorazowe i jeśli wzmocniony atak trafi w cel, kolejne żądło będzie trzeba doładować jeszcze raz. Bea posiada tylko jeden pasek amunicji, zaś jej przeładowanie jest relatywnie szybkie, co pozwala jej na skuteczny atak z bezpiecznego dystansu. Pasek amunicji zmienia kolor na żółty po trafieniu w cel i doładowaniu go - jest to również symbolizowane przez pulsującą pszczółkę nad jej głową.

Superatak - Żelazny ul

„Bea rzuca do akcji rój dronów, szybkich i zwrotnych jak odrzutowce. Spowalniają każdego przeciwnika, którego znajdą na drodze.”

Używając swojego Superataku Bea wyrzuca serię siedmiu mechanicznych dronów na długim, lecz wąskim obszarze w kształcie stożka, które na samym końcu dodatkowo rozprzestrzeniają się na boki. Zadają trafionym przeciwnikom małe obrażenia i spowalniają ich na trzy sekundy.

Gadżety

Bea Gadżet 1
  • Syropostop – Bea upuszcza pszczeli plaster z lepkim miodem, spowalniający nieprzyjaciół po nadepnięciu.
Bea Gadżet 2
  • Dziki rój – Bea wpuszcza rozdrażnione pszczoły w liczbie 4, które oddalają się od niej po spirali, zadając obrażenia rosnące wraz z odległością (maksymalnie 1200).

Gwiezdne Moce

Bea Gwiezdna Moc 1
  • Szybkie przeładowanie – Natychmiastowe, jednorazowe doładowanie Wielkiego żądła, jeśli doładowany strzał chybi celu.
Bea Gwiezdna Moc 2
  • Plaster miodu – Bea otrzymuje 30% tarczy podczas superdoładowania Wielkiego żądła.

Wymagania

Bea dostępna jest na Drodze Starr. Można odblokować ją po zdobyciu 925 Kredytów lub natychmiastowo za 169 klejnotów.

Przebrania

Ciekawostki

Postacie

Advertisement