Brawl Stars Wiki
Advertisement
Batalia-ikona

Ikona

Zbieraj punkty, pokonując przeciwników. Pierwsza drużyna, która zdobędzie 10 pkt, wygrywa mecz![]

Batalia (ang. Wipeout) — Tryb gry będący wydarzeniem z pucharami. Został on wprowadzony w aktualizacji na sezon 11 i jest on wydarzeniem społecznościowym. Tryb ten posiada również wersję 5 na 5.

Zasady[]

Rywalizują ze sobą 2 drużyny po trzech graczy. Za każde pokonanie przeciwnika otrzymuje się jeden punkt. Kiedy gracz zostaje zabity, odradza się po jednej sekundzie. Celem drużyny jest jako pierwsza zdobyć 10 punktów, czyli 10 razy pokonać przeciwnika. W przypadku upływu czasu wygrywa drużyna która zdobyła więcej zabójstw. Remis na tym trybie jest możliwy.

Porady[]

  • W przypadku gdy drużyna przeciwna wygrywa, warto udać się cały drużyną w ofensywę, dzięki temu cała drużyna będzie mogła się skupić na pojedynczych jednostkach drużyny przeciwnej i zdobywać punkty.
  • Jeśli drużyna gracza prowadzi, najlepiej uciec do defensywy żeby zaatakować przeciwników wtedy gdy np. sojusznicy odnowili sobie punkty życia.
  • Użycie zadymiarzy typu Artyleria jest przydatne gdy przeciwnik chowie się w krzakach przez dłuższy czas.

Ciekawostki[]

  • Tryb ten dzieli kwestie spikera wraz z trybem Łowcy.
Advertisement