Brawl Stars Wiki
Advertisement

,,Nadszedł sezon łowiecki! Zbieraj punkty, polując na wrogów i pokonując ich. PIERWSZY gracz, który zdobędzie 6 pkt, wygrywa mecz!

Łowcy1

Łowcy to wydarzenie, które zostało wprowadzone podczas aktualizacji 13. sezonu 2022. W tym wydarzeniu bierze udział 10 graczy grających indywidualnie. Celem jest wyeliminowanie przeciwników, przy czym każda eliminacja daje temu graczowi jeden punkt. Gdy jeden z graczy zdobędzie 6 punktów, wygrywa. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów, będzie miał nad głową ikonę korony. Po 3 minutach, gdy żaden z graczy nie zdobędzie 6 punktów, gracz z największą liczbą punktów wygrywa mecz. Jeśli dwóch lub więcej graczy ma tę samą liczbę punktów, wygrywa gracz, który jako pierwszy zajął 1. miejsce. Spiker ogłosi pierwszą eliminację, gdy do zakończenia eliminacji zostaną 4 eliminacje, 1 eliminacja, gdy gracz wyeliminuje dwóch lub trzech przeciwników z rzędu oraz gdy do zakończenia eliminacji zostanie 30 sekund. Osoby, które zostały wyeliminowane, mogą odrodzić się w ciągu kilku sekund, a ich punkty nie zostaną zresetowane.

Advertisement