Brawl Stars Wiki
Advertisement
Niedostępna zawartość ikona Ta strona przedstawia informacje o zawartośći niedostępnej już w grze. Jej istnienie jest uzasadnione wyłącznie celami informacyjnymi.

Pchaj wagonetkę (?) drużyny, stojąc obok niej. Pierwsza drużyna, która dopcha wagonetkę do celu, wygrywa mecz! Stanie obok wagonetki przeciwnika spowalnia ją. Jeśli czas dobiegnie końca, wygrywa drużyna, która zaszła najdalej!

Ładunek-ikona

Ikona

Ładunek (ang. Payload) — niedostępne już wydarzenie z pucharami. Zostało ono wprowadzone w ramach aktualizacji na sezon 11 i jest ono wydarzeniem społeczności.

Rozgrywka[]

Ładunek

Ładunek do przeprowadzenia

Rywalizują ze sobą dwie drużyny po trzech graczy. Obie drużyny posiadają na mapie swój wagon, oraz trasę po której się porusza. Ładunek posiada wokół siebie obszar, w którym gracz musi przebywać aby wagonik się poruszał. Kiedy w obszarze tym stanie przeciwnik, wagonik będzie się wolniej poruszał. Długość trasy jaką przebył ładunek jest wyrażany w procentach.

Celem drużyny jest jako pierwsza przepchać swój wagon do końca trasy zanim zrobią to przeciwnicy. W przypadku gdy po 2 minutach żadna z drużyn nie przemieści ładunku na koniec trasy, następuje dogrywka. Tryb ten może zakończyć się remisem, w tym wypadku wagoniki obu drużyn muszą przebyć taki sam dystans.

Porady[]

  • Dobrą sytuacją jest jak jedna osoba z drużyny stoi przy wagoniku, a pozostali współpracownicy bronią go przed dostaniem się przeciwników, jeden z nich może także próbować spowalniać ładunek drużyny przeciwnej.
  • Skuteczne będzie użycie zadymiarza będącego w stanie odpychać przeciwników np. Dynamike czy Bibi, gdyż mogą oni wypchnąć rywala z obszaru wagonika.
  • Zadymiarze typu Czołg są najlepszą opcją jeśli chodzi o przemieszczanie się wagonika, gdyż mają większą szansę na przeżycie ataku przeciwników na ładunek.

Ciekawostki[]

  • Wydarzenie to zostało wprowadzone na sezon 11 razem z Batalią.
  • Gdy tryb ten został po raz pierwszy wprowadzony ładunki były solidne i były w stanie blokować pociski i odpychać graczy. Kiedy został on ponownie wprowadzony w ramach aktualizacji na sezon 19, zadymiarze mogli już przechodzić i atakować przez wagoniki.
  • Podobnie jak Napad po osiągnieciu celu wagon wypuszczał klejnoty ze Zbioru Klejnotów.
Advertisement