Brawl Stars Wiki
Advertisement

Elke knokker in de spel heeft een andere zeldzaamheid.

Allemaal:

(Gratis, is niet eens een zeldzaamheid, maar een classificatie)[]

Aangegeven in blauw; deze zeldzaamheid heeft maar één vechter - Shelly, omdat. alle spelers hebben het vanaf het begin.

Zeldzaame

Aangegeven in groen; deze zijn te verkrijgen voor 160 credits of te koop voor 29 edelstenen.

Dit is Nita, Colt, Bull, Brock, Barley, Rosa, El Primo en Poco.

Superzeldzaame

Aangegeven in blauw; deze zijn te verkrijgen voor 430 credits of te koop voor 79 edelstenen.

Dit is Jessie, Dynamike, Tick, 8-Bit, Darryl, Penny, Rico, Carl, Jacky en Gus.

Epische

Aangegeven in paars. Deze zijn te verkrijgen voor 925 credits of te koop voor 169 edelstenen.

Dit is Bo, Emz, Stu, Piper, Bibi, Frank, Pam, Bea, Nani, Edgar, Griff, Grom, Bonnie, Hank, Gale, Colette, Belle, Ash, Lola, Sam, Mandy, Maisie, Pearl, Larry & Lawrie en Angelo.

Mythische

In rood gemarkeerd. Deze zijn te verkrijgen voor 1900 credits of te koop voor 349 edelstenen.

Dit is Mortis, Tara, Gene, Max, Meneer P, Sprout, Byron, Squeak, Gray, Willow, Doug, Chuck, Lou, Ruffs, Buzz, Fang, Eve, Janet, Otis, Buster, R-T, Charlie, Mico. Melodie en Lily.

Legendarisch

Aangegeven in het geel. De zeldzaamste en moeilijkst te verkrijgen. Deze zijn te verkrijgen voor 3800 credits of te koop voor 699 edelstenen.

Dit is Leon, Crow, Sandy, Spike, Amber, Meg, Chester, Surge, Cordelius, Kit en Draco.

Advertisement