Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Hier is alle spelvaluta die in het spel te vinden is Brawl Stars

Coin
Munten (engl. Coins) is een valuta die wordt verkregen uit kratten (of gekocht in de winkel) en wordt gebruikt om vechters te upgraden en dagelijkse aanbiedingen en meer te kopen.

Gem
Edelstenen (engl. Gems) is een valuta die wordt verdiend in Brawl Pass of in de winkel, die wordt gebruikt om kratten, skins, tokenverdubbelaars, munten, dagelijkse aanbiedingen en promoties te kopen.

Star point
Sterpunten (engl. Star Points) is een valuta die is toegevoegd in Zomerupdate 2019. Gebruikt om unieke items in de winkel te kopen. Sterpunten kunnen worden verdiend door elke 5 rangen, evenals een beloning aan het einde van het seizoen.

Club coins icon
Clubmunten (engl. Club coins) is een spelvaluta die kan worden verkregen als beloning voor deelname aan de Clubcompetitie. Ze kunnen ook worden gebruikt om skins, munten, uitrusting en schrooten te kopen in de clubwinkel.

Gear scrap icon
Schroot (engl. Gears scrap) is een valuta toegevoegd in November Update 2021. Ze kunnen worden verkregen uit dozen of worden gekocht voor clubmunten in de clubwinkel. Ze kunnen ook worden gebruikt om uitrusting voor knokkers te maken.

Club Tickets
Tickets (engl. Tickets) is een valuta toegevoegd in November Update 2021. Ze kunnen worden verkregen op de eerste twee dagen van clubwedstrijden voor 4 stuks en op de derde dag van 6 stuks om deel te nemen aan de Clubcompetitie.

Golden Tickets
Gouden tickets (engl. Golden Tickets) is een valuta toegevoegd in November Update 2021. Ontworpen voor Clubcompetitie evenementen. Er is een limiet: 4 Gouden tickets voor 1 competitieseizoen. Werden tijdelijk verwijderd op 11 januari 2022. Later voor altijd.

Advertisement