«Verzamel sterren voor je team door spelers van het vijandelijke team te verslaan. Elke keer dat je een vijand verslaat, wordt de premie op je hoofd verhoogt met ėėn ster, met een maximum van zeven sterren. Geef ze niet aan de vijand!

Het team met de meeste sterren ald de tijd voorbij is, wint. Bij een gelijkspel wint het team dat de blauwe ster heeft.»
Premie

In de Premie evenement zijn er twee teams van elk drie spelers. Het doel van premie is om aan het einde van de 2 minuten de meeste sterren te behalen. Elke speler begint met een premie van 2 sterren die boven het hoofd van de Knokker wordt weergegeven. Wanneer een Knokker wordt verslagen, wordt hun premie toegevoegd aan de score van het team van de Knokker die hen heeft verslagen en wordt de premie van die Knokker verhoogd met 1 ster (tot 7 sterren). Wanneer een Knokker wordt verslagen, wordt hun premie teruggezet naar 2 sterren. In tegenstelling tot andere 3v3-evenementen, is er een respawn-timer van 3 seconden, in tegenstelling tot de gebruikelijke respawn-timer van 5 seconden.

Handige Knokkers[]

  • Shelly: Shelly kan vijanden gemakkelijk uitschakelen met haar aanval en is super op korte afstand, dus ze is geweldig op kaarten met veel struiken, zoals Snake Prairie. Als je vijanden op lange afstand aanvalt, gebruik dan haar Kleiduiven gadget, waardoor haar bereik wordt vergroot en de verspreiding van haar aanval wordt verkleind. Shelly is ongelooflijk tegen moordenaars en tanks, omdat ze meestal binnen bereik moeten komen om voldoende schade aan te richten, en op korte afstand kan Shelly 3000 schade aanrichten met haar hoofdaanval en 7800 schade met haar super en hyperkracht.
  • Piper: Piper kan op grote afstand aanzienlijke schade aanrichten, terwijl haar kogels veel sneller bewegen dan die van Brock. Ze kan haar Super gebruiken om buiten bereik te komen en te ontsnappen aan vijanden op korte afstand, veilig te blijven terwijl ze melee-schade aanrichten, of om muren open te breken waar vijanden zich achter kunnen verschuilen of zich kunnen terugtrekken. Op kaarten met struiken kan ze haar Ambush Sterrenkracht gebruiken om vijanden te dwingen zich terug te trekken. Haar Auto Aimer-gadget kan worden gebruikt om afstand te nemen van vijandelijke moordenaars of hinderlagen, of om vijanden te helpen uitschakelen.
  • Bo: Bo heeft veel nut bij zijn aanval, omdat hij naar links en rechts kan schieten om zijn pijlen recht te laten vliegen of uit te spreiden, hoewel zijn schoten smal zijn, dus het is handiger om tijdens het vechten in een beschietende beweging te lopen. Zijn Circling Eagle Sterrenkracht vergroot ook het zicht in struiken, wat handig is op kaarten als Snake Prairie. Bo Super kan worden gebruikt om een enorm gebied te controleren, vijandelijke Knokkers in struiken te detecteren, muren te breken, schade aan te richten of vijandelijke Knokkers terug te dringen. Zijn Snare a Bear Sterrenkracht kan vijanden immobiliseren, waardoor je team de kans krijgt om aan te vallen en te verslaan.
  • Rico: Rico kan zijn schoten laten stuiteren, waardoor hij struiken kan controleren en schade kan aanrichten aan vijanden achter obstakels. Zijn Super richt grote burst-schade aan, waardoor snelle nederlagen mogelijk zijn. Zijn Robo Retreat Sterrenkracht kan hem helpen beter te ontsnappen of te flankeren, terwijl Rico op ommuurde kaarten zijn Super Bouncy Sterrenkracht kan gebruiken om tegenstanders snel uit te schakelen.
  • Penny: Penny kan haar Super gebruiken om vijanden te dwingen over de kaart te blijven bewegen, waardoor ze kwetsbaar worden, omdat het ook de grond kortstondig in brand steekt. Bovendien kan ze, als vijanden zich groeperen, ze gemakkelijk verslaan met haar hoge spatschade, vooral als ze haar Heavy Coffers Sterrenkracht heeft uitgerust, omdat deze haar aanval ook breder verspreidt. Haar Salty Barrel Gadget is ongelooflijk tegen tanks en moordenaars, omdat het grote schade kan aanrichten als ze dicht bij vijanden is, en haar Master Blaster Sterrenkracht kan worden gebruikt om haar Super terug te laten slaan en schade aan te richten wanneer ze wordt ingezet.
  • Poco: Poco kan fungeren als ondersteuning om teamgenoten te genezen terwijl ze de vijand naderen. Omdat hij een van de hoogste gezondheidsniveaus heeft van de gewone Premie Knokkers, kan hij behoorlijk wat schade aanrichten en een tank worden zodra zijn genezing klaar is. Zijn aanvallen kunnen worden gestapeld en behoorlijk wat schade aanrichten, en zijn Super zeer snel opladen als hij meerdere vijanden raakt, aangezien veel vaak gekozen Knokkers in Premie niet zoveel gezondheid hebben. Met zijn Super kan hij mogelijk worden gebruikt als een agressieve frontlinie-aanvaller wanneer zijn Screeching Solo Sterrenkracht is uitgerust. Omdat het bijna onmogelijk is om een Poco-schot te missen, kan er meer aandacht worden besteed aan het beschieten en dichter bij de vijanden komen. Hij is ook een geweldige optie op Snake Prairie, omdat hij struiken beter kan controleren dan de meeste andere Knokkers, en de kampeerders een boost kan geven. Zijn Da Capo! Sterrenkracht kan ook melee Knokkers zoals Rosa en Shelly helpen om in de strijd te blijven.
  • Nani: Nani heeft een zeer groot bereik en haar lichtbollen convergeren naar gerichte doelen. Haar bollen kunnen enorme schade aanrichten als ze alle drie de tegenstander raken. Haar Super kan worden gebruikt om vijanden van zo’n afstand te elimineren dat andere Knokkers aanvallen op lange afstand je niet kunnen bereiken, en in combinatie met haar Autofocus Sterrenkracht kan het extreme schade aanrichten, zo niet onmiddellijk vijanden verslaan. Met haar Return To Sender-gadget kan ze ook een zeer schadelijk projectiel tanken dat terug zal afbuigen naar de vijand en deze mogelijk zal elimineren.
  • Rosa: Rosa is erg handig, vooral kaarten met veel struiken zoals Snake Prairie. Haar Super kan schade opvangen door vijandelijke Knokkers. Haar gadget, Onvriendelijke struiken, kan vijandelijke knokkers vertragen en teamgenoten helpen ze af te maken. Omdat Rosa veel gezondheid heeft, kan ze gemakkelijk de blauwe ster in het midden verzamelen.
  • Janet: Janet heeft een zeer goed bereik en een goede gezondheid. Ze kan wegvliegen met haar Super met alle sterren of haar Backstangepas Gadget gebruiken in combinatie met haar Stemtest Sterrenkracht om snel te ontsnappen. Haar Extra Bas gadget is geweldig in het controleren van struiken en het weghakken van vijanden, maar omdat de gezondheid ervan laag is, moet ze hem achter muren of in de buurt van moeilijk bereikbare plaatsen plaatsen, zodat hij niet meteen wordt uitgeschakeld.
  • Mandy: Mandy heeft een aanval over zeer lange afstanden die grote schade aanricht. Ze kan haar focusbalk opladen door stil te staan, en door deze op te laden wordt het toch al grote bereik van haar aanval vergroot. Voor haar Super stuurt ze een grote straal uit die door vijanden en muren gaat, en als hij wordt geraakt, is hij in staat om Knokkers met een gemiddelde tot lagere gezondheid onmiddellijk uit te roeien, vanwege de enorme schade. Met haar Karameliseren Gadget kan haar volgende aanval een vijand vertragen, en haar In Snoep gooien Sterrenkracht verhoogt de snelheid van haar aanvalsprojectiel aanzienlijk wanneer haar focusbalk is opgeladen. Blijf echter niet te lang in Focused, omdat dit je kwetsbaar maakt voor huurmoordenaars.

Wijzigingsgeschiedenis[]

  • 04/09/17:
    • Spelers spawnen nu met 2 sterren in plaats van 1 ster
    • De centrale ster verhoogt niet langer de beloning van de speler.
  • 18/12/17:
    • Het is nu minder waarschijnlijk dat Sterspeler wordt toegekend aan spelers die veel sterren hebben verloren.
  • 05/12/18:
    • Premie kaarten zijn nu 4 vierkanten breder.
  • 29/01/19:
    • Timerduur teruggebracht naar 2 minuten (was 2 minuten en 30 seconden).
  • 18/09/19:
    • De sterkleur van de modus is gewijzigd van blauw in geel.
  • 15/12/20:
    • De blauwe ster verving de gele ster om de tiebreak te bepalen.
  • 25/04/23:
    • Premie is herwerkt. Nu zal het eerste team dat 20 sterren krijgt, winnen.
  • 02/09/23:
    • Wijzigingen in de modus werden aangekondigd in Brawl Talk.
  • 05/09/23:
  • 24/10/23: