«Bescherm de kluis van je team en probeer tegelijk de kluis van het vijandelijke team open te breken. Het team dat de andere kluis het eerste kraakt, heeft gewonnen.

Als de tijd om is, wint het team dat de meeste schade heeft toegebracht aan de vijandelijke kluis.»
Overval

In de Overval evenement zijn er twee teams die elk uit 3 spelers bestaan. Aan weerszijden van de arena is er een kluis voor elk team. De gezondheid van de kluis is gebaseerd op het vermogensniveau van de Brawlers. Het doel is om je kluis te beschermen en de andere kluis te vernietigen. Als er één kluis wordt uitgeschakeld, gaat de winst automatisch naar het team dat de kluis heeft vernietigd. Als geen van beide safes wordt vernietigd, is de winst gebaseerd op wiens safe een hoger gezondheidspercentage heeft. Als de kluis van het ene team een lagere gezondheid heeft dan die van het andere, wint dat andere team het spel. Als beide kluizen hetzelfde gezondheidspercentage hebben nadat de timer afloopt, of als beide kluizen tegelijkertijd worden vernietigd, eindigt het spel in een gelijkspel.

Handige Knokkers[]

  • 8-Bit: Ondanks zijn zeer lage bewegingssnelheid is 8-Bit een extreme bedreiging in Overval. Zijn Damage Booster zorgt ervoor dat er meer schade aan de kluis kan worden toegebracht, en zelfs zonder de booster heeft 8-Bit al een hoge schade-output. Zijn meest bruikbare bezit is zijn Extra Punten Gadget, die de vijandelijke kluis onmiddellijk verwoest met zijn verdrievoudigde schade en slechts twee ladingen van zijn Extra Punten Gadget kunnen de kluis onmiddellijk vernietigen.
  • Piper: Hoewel Piper beschermd moet worden door geallieerde tanks vanwege haar lage gezondheid en middelmatige schade van dichtbij, kan ze op afstand veel schade aanrichten aan de kluis en als ze een van haar Sterrenkrachten gebruikt. Hinderlaag kan het beste worden gebruikt op kaarten waar clusters van struiken dichtbij of net binnen het bereik van de vijandelijke kluis zijn, maar Snelle Sniper biedt in wezen een vierde aanval om de kluis te beschadigen en is nuttig op kaarten met een gebrek aan struiken waar Hinderlaag twijfelachtig zou zijn.
  • Edgar: Met zijn ongelooflijk hoge herlaad en ontlaadsnelheid kan hij continu de kluis inslaan. Om de kluis te bereiken, kan hij zijn Super gebruiken om op de kluis te springen of de kluis te besluipen met een geallieerde Sandy of door struiken. Hij kan ook schade aanrichten met zijn Super als hij is uitgerust met zijn Harde Landing Sterrenkracht.
  • Mandy: Met haar grote schade en zeer grote bereik kan Mandy met haar aanval en Super veel schade toebrengen aan de kluis van het andere team. Ze kan zich vanaf hun kant bij de kluis aansluiten en haar Super in het midden van de baan richten, waarbij ze zowel de kluis van de vijand als de Knokkers raakt en mogelijk haar Super oplaadt, wat enorme schade aan de kluis aanricht.
  • Maisie: Hoewel Maisie niet de beste Knokker voor Overval is kan ze de kluis goed verdedigen tegen vijanden, en haar langzaam bewegende aanvalszwakte wordt tenietgedaan wanneer ze de kluis beschadigt. Haar Super richt grote schade aan in een effectgebied en duwt vijanden weg (en vertraagt ze ook met haar Aardbeving Sterrenkracht). Hierdoor zijn ze gemakkelijk af te werken. Als ze duwt, kan Maisie grote schade aanrichten als ze alle drie de munitie en haar Super op de kluis loslaat. Dit maakt haar een betrouwbare schadedealer. Merk op dat haar Rakettenpret Gadget werkt niet op de kluis, maar zal haar onmiddellijk herladen met extra munitie.
  • Cordelius: Cordelius is uitstekend als aanvaller en verdediger in Overval. Ter verdediging kan zijn Giftige Paddenstoel-gadget aanvallers tegenhouden terwijl Cordelius ze doodt. Wanneer hij gaat aanvallen, kan Cordelius zijn Super gebruiken om tijdelijk twee vijanden te verwijderen, terwijl hij hem een snelheidsboost geeft om gemakkelijk de kluis te bereiken. Dankzij zijn hoge schade en snelle herlaadsnelheid kan hij verwoestende schade aan de kluis aanrichten, vooral met de Niet-Eetbaar Sterrenkracht.

Wijzigingsgeschiedenis[]