Brawl Stars Wiki
Advertisement
Megavarken

Megavarken is een clubgeoriënteerde modus die wordt ontgrendeld via de Trofeeёnpad bij 400 troffeën die Clubcompetitie verving in de update van oktober 2023. Clubcompetitie-seizoenen beginnen elke maand op vrijdag en eindigen op maandag, waarbij alle spelers in de Club worden gerangschikt op basis van het totale aantal overwinningen dat ze tijdens de drie evenementdagen hebben behaald. Elke overwinning vult de Megavarken-bank, die vijf fasen heeft, en deze bevatten beloningen zoals munten, powerpoints en bling; zodra het maximale niveau is bereikt, worden er 20 extra Starr Drops toegekend voor elk clublid, en extra Starr Drops worden toegekend aan de spelers met de meeste overwinningen tijdens het seizoen. Omdat Megavarken gebaseerd is op de voortgang van je Megavarken, kunnen trofeeën niet worden verdiend of verloren, en kan voortgang niet verloren gaan tijdens elk seizoen.

Wijzigingsgeschiedenis[]

  • 21/10/23:
  • 24/10/23:
    • Megavarken zijn aan het spel toegevoegd.
  • 16/11/23:
    • Er is een probleem opgelost waarbij sommige topbijdragers aan het Megavarken-evenement dubbel zoveel Starr Drops ontvingen dan bedoeld.
  • 11/01/24:
    • Het aantal tickets werd verlaagd naar 15 (was 18) en het aantal totale overwinningen werd voor elke fase verlaagd naar 40 (was 50).
Advertisement