Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Laat de bal aan de kant van de tegenstander neerkomen om puten te scoren. Het eerste team dat 2 punten scoort, wint! Hoe langer de bal in het spel is, hoe sneller de bal zal rondvliegen!»
Knokvolleybal

Knokvolleybal is een evenement dat is geïntroduceerd in de seizoen 7-update en werd een community-evenement in de seizoen 18-update. In Knokvolleybal zijn er twee teams van drie spelers, en het doel van de modus is om een volleybal rond te trappen en te voorkomen dat het vijandelijke team de bal ontvangt om een punt te pakken. Het eerste team dat twee punten scoort, wint. De bal begint in het midden en de eerste speler die de bal aanraakt, trapt de bal naar de kant van de vijand, waar een indicator van 3,33 tegels breed zal verschijnen die aangeeft waar de bal zal landen. Als een speler van het ontvangende team op de indicator staat wanneer de bal landt, wordt de bal naar de andere kant gepasseerd; als er geen speler van het ontvangende team op de indicator staat, krijgt het andere team een punt. De bal vliegt sneller na elke geslaagde pass. Dit gaat door totdat een team twee punten behaalt of de verlenging eindigt. Als de timer afloopt en als beide teams gelijk staan, begint de verlenging. De verlenging duurt een minuut en het eerste team dat scoort in de verlenging wint. Als er geen teams scoren wanneer de verlenging eindigt, eindigt het spel in een gelijkspel. Door op verschillende delen van de indicator te gaan staan, verandert de richting waarin de bal wordt gepasseerd. (Als u linksboven in de indicator staat, wordt deze rechtsonder, rechtsboven linksonder, rechtsonder linksboven en linksonder rechtsboven weergegeven.)

Advertisement