«Verzamel edelstenen die uit de edelsteenmijn tevoorschijn komen in het midden van de kaart of pak ze af van uitgeschakelde tegenstanders. Hou tien edelstenen zo lang het affellen duurt vast om te winnen!»

Edestenengraai

In de Edelstenengraai evenement zijn er twee teams, die elk uit 3 spelers bestaan. In het midden van de arena is er een edelsteenmijn die elke 7 seconden paarse edelstenen produceert. Het doel van de spelmode is voor je team om 10 edelstenen te verkrijgen. Wanneer een speler wordt verslagen, zullen ze Alle edelstenen die ze hebben opgepikt laten vallen. Zodra een team 10 Edelstenen heeft, verschijnt er een countdown op het scherm die 15 seconden duurt. Als de teller 0 bereikt, wint het team dat de countdown heeft behaald. Het aftellen zal stoppen en resetten als een Knokkers is verslagen en drops genoeg edelstenen voor hun team te laten vallen onder de 10. Als beide teams meer dan 10 edelstenen en hetzelfde aantal edelstenen hebben, begint het aftellen pas als het ene team meer edelstenen heeft dan het andere team.

5 tegen 5 Edelstenengraai[]

Er is een 5 tegen 5-spelmodus van Edelstenengraai, waarbij er twee teams zijn, elk bestaande uit vijf spelers, er zijn een of twee edelsteenmijnen, en het doel van de spelmodus is dat jouw team 20 edelstenen verkrijgt. Er kunnen nooit meer dan 39 edelstenen tegelijk in het spel zijn. Wanneer de 39 edelsteen wordt uitgezet, begint het aftellen van 30 seconden. Zodra deze timer afloopt, eindigt het spel en wint het team met de meeste edelstenen. Als er 20 edelstenen op de kaart liggen, zal de mijn geen edelstenen meer produceren totdat een Knokker er een oppakt.

Handige Knokkers[]

  • Nita: Met haar relatief hoge gezondheid en schadegebied is Nita een geweldige tegenhanger voor groepen vijanden die edelstenen verzamelen. Bovendien kan Bruce niet alleen vijanden opsporen die zich in de struiken verstoppen en hen dwingen weg te gaan, maar kan hij ook worden gebruikt om de drager van de edelsteen te beschermen, en om te voorkomen dat vijanden edelstenen verzamelen als de drager van de edelsteen wordt vernietigd. Nita kan ook het verdovingsgadget "Berentrainer" gebruiken om het vijandelijke team te immobiliseren. In nauwe scenario's kan Bruce als schild fungeren en voldoende schade absorberen, lang genoeg zodat Nita team kan ontsnappen.
  • Poco: Poco is a great gemstone bearer. His widespread attacks can deal a lot of damage to groups of Knokkers, and he can heal himself and his teammates to stay in the fight. Poco does particularly well with tanks like Rosa, especially with his Da Capo! Sterrenkracht and its Tuning Fork Gadget, as it allows the tanks to be constantly aggressive without having to constantly fall back to heal.
  • Jessie en Penny: Wanneer vijanden samenklonteren, kan hun vermogen om meerdere doelen te raken een grote hoeveelheid schade aanrichten, waardoor ze de edelstenen heel goed kunnen vasthouden. Hun Supers kunnen worden gebruikt om een gebied of de Gem-mijn te controleren en vijanden af te leiden, waarbij Penny mortier beter af is als ze die van haar achter muren plaatst.
  • Bo: Bo kan een geweldige edelsteendrager zijn. Met zijn Super kan hij deze op de edelsteenmijn spawnen. De vijanden zullen hoogstwaarschijnlijk de mijnen binnenlopen, waardoor hij veelzijdig is in gebiedscontrole. Als zijn team wint, kan hij de mijnen onder zijn voeten leggen. Als hij verslagen wordt, zullen alle vijanden die Bo proberen te verslaan waarschijnlijk in de val lopen. Deze strategie werkt heel goed met zijn Snare A Bear Sterrenkracht.
  • Rico: Rico overtreft veel andere Knokkers met een groot bereik vanwege zijn stuitervermogen, waardoor hij geweldig is op gesloten kaarten waar anderen problemen zouden hebben, vooral als hij zijn Super Bouncy Sterrenkracht gebruikt. Rico is ook een uitstekende vechter voor agro-ondersteuning, waarbij zijn Bouncy Castle Gadget hem veel langer in leven kan houden, waardoor hij zijn grote schade en grote bereik kan gebruiken om de vijanden onder druk te zetten. In kritieke situaties kan hij naar binnen stormen met zijn Robo Retreat Sterrenkracht, alle mogelijke edelstenen pakken en zich in veiligheid terugtrekken.
  • Griff: Griff is een geweldige Brawler voor Knokkers die gebieden ontkennen, omdat zijn Super en Piggy Bank-gadget op de Gem-mijn kan worden ingezet, waardoor vijanden gedurende een aanzienlijke tijd de mijn niet kunnen betreden en hij en zijn teamgenoten edelstenen kunnen verzamelen. gemak. Bovendien zorgt zijn hoge schade bij zowel zijn aanval als Super ervoor dat hij snel vijanden kan uitschakelen, de Gem-carrier van het team kan verdedigen of de vijandelijke Gem-carrier snel kan uitschakelen, ondanks zijn lage lossnelheid.
  • Ash: De aanvalsstijl van Ash lijkt een beetje op die van Nita, maar zijn schade en bewegingssnelheid nemen toe naarmate hij meer schade oploopt. Naast dat zijn Rage aanzienlijk wordt opgeladen als ze toeslaan, zijn de Superratten van Ash ook erg handig bij het onthullen van vijanden die zich in struiken verstoppen. Ash werkt heel goed samen met genezers, vooral Byron en/of Poco, omdat Ash zijn Rage kan opladen en nog steeds volledig gezond is, en zijn Chill Pill Gadget wat extra genezing kan geven voor het geval Ash in het nauw wordt gedreven door vijanden en moet ontsnappen.
  • Janet: Janet has a very good range and a good amount of health. She can fly away with her Super with all the gems or use her Backstage Pass Gadget paired with her Vocal Warm-Ups Sterrenkracht to make a quick escape, making her one of the best Knokkers to play in Edelstenengraai. She can also use her Drop The Bass Gadget to maintain control of the Gem mine
  • Pearl: Pearl is een goede edelsteendrager vanwege haar hoge gezondheid en grote bereik. Haar hittebalk verhoogt de schade langzaam in de loop van de tijd, en haar Super beschadigt en slaat vijanden terug, terwijl ze ook muren vernietigt. Haar Overcooked Gadget beschadigt ze na verloop van tijd, waardoor het vijandelijke team aanzienlijk verzwakt. Haar Hitteschild Sterrenkracht is handig, omdat het de binnenkomende schade vermindert terwijl haar Heat wordt opgeladen.
  • Charlie: Charlie is een Knokker die het spel verandert. Ze kan haar Super gebruiken om de vijandelijke edelstenendrager in een cocon te vangen, waardoor ze de edelstenen laten vallen, waardoor zij of bondgenoten ze kunnen stelen.

Wijzigingsgeschiedenis[]

  • 18/12/17:
    • Het is nu minder waarschijnlijk dat Sterspeler wordt toegekend aan spelers die veel edelstenen hebben verloren.
  • 05/12/18:
    • Edelstenengraai kaarten zijn nu 4 vierkanten breder.
  • 15/04/19:
    • De edelsteenmijn brengt nu later een tweede edelsteen voort.
  • 15/12/20:
    • De duur van Edelstenengraai is nu aangepast. Nu duurt het 3 minuten en 30 seconden.
  • 16/06/21:
    • Edelstenen spawnen nu in een vaste volgorde.
  • 01/03/22:
    • Edelstenengraai zal niet langer de eerste modus zijn voor een nieuwe speler.
  • 29/06/22:
    • Visuele effecten van de Edelstenen zijn herwerkt.
  • 12/12/23:
    • 5 tegen 5 Edelstenengraai-evenement is aan het spel toegevoegd.