Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Vecht alleen of met een partner in de showdownarena! Wie het langst overeind blijft, is de winnaar.

Verzamel krachtkubussen om je gezondheid en aanvalsschade te verhogen. Er komen gifwolken aan, dus blijf in beweging!»
Duo Showdown

Duo-Showdown is vergelijkbaar met Solo-Showdown, behalve dat je een teamgenoot met je hebt. Wanneer een Power Cube wordt verkregen, wordt deze tussen jullie tweeën gedeeld. Dat betekent dat als jij 1 Power Cube krijgt, je teamgenoot ook 1 Power Cube krijgt. Er zijn vier andere teams van Brawlers tegen je. Je doel is om ze te elimineren en het laatste team te zijn dat overblijft. Als je teamgenoot sterft, respawnen ze na 15 seconden als je nog leeft. Opnieuw voortgebrachte teamgenoten dragen niet de Power Cubes die ze eerder hadden vóór hun dood, dus alle opnieuw voortgebrachte teamgenoten beginnen zonder Power Cubes. Wanneer je respawnt, heb je gedurende 3 seconden een immuniteitsschild. Als zowel jij als je teamgenoot op enig moment worden verslagen voordat een van jullie kan respawnen, is het spel voor jullie twee voorbij. Er kan op sommige kaarten ook een Aanpassingen actief zijn die een extra speciale voorwaarde aan de wedstrijden toevoegt.

Advertisement