Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Dragi? Može biti.
Zastrašujuće? Definitivno.
Manipulativno? Sto posto.»
Portrait willow

Vrba (angl. Willow) - mitske borac klase Kontrolirati. Može se kupiti na Starr Road za 1900 kredita.

Osnovni napadi[]

Napad: Prokletstvo svjetiljke[]

«Vrba baca svjetiljku, nanoseći štetu pogođenim neprijateljima tijekom vremena.»

Vrba baca fenjer koji ostavlja lokvu kad padne na tlo. Ako je neprijatelj u ovoj lokvi, otrovat će se na nekoliko sekundi. Slično Barley napadu, ali s trovanjem.

Super: Hex[]

«Vrba ispaljuje punoglavca, potpuno liječeći neprijateljskog borca ​​i preuzimajući njihove umove pri udaru, dopuštajući joj da ih kontrolira i koristi njihov glavni napad. Učinak traje 4 sekunde. i nestaje kada se zdravlje mete smanji na 30%.»

Vrba na neprijatelja baca punoglavca koji se zalijepi za neprijatelja, zahvaljujući čemu ga može kontrolirati neko vrijeme. Može ići bilo gdje i pucati, ali ne može koristiti neprijateljski Super ili njihov Gadget.

Da biste se oteli kontroli, možete; pričekajte da Super završi, porazite Vrba dok ona kontrolira nekoga ili napadnite borca ​​kojim upravlja punoglavac. S niskim zdravljem, kontrolirani borac može se osloboditi. Kada preuzme kontrolu nad borcem, Vrba u potpunosti vraća njegovu traku zdravlja. Kontrolirani borac ne može biti poražen. Kontrolirani borac također može skupiti Super. S njim morate biti izuzetno oprezni.

Potrebno je 5 punih napada da Vrba skupi svoj Super.

Pojačanja[]

Sp willow 01Zvjezdane moci: Ljubav je slijepa[]

«Curse of the Lantern također smanjuje brzinu ponovnog punjenja pogođenih jedinica za 25%.»

Brzina ponovnog punjenja neprijatelja pod otrovom bit će smanjena za 25%.

Sp willow 02Zvjezdane moci: Opsesija[]

«Brzina kretanja neprijatelja povećana je za 75% dok je pod kontrolom uma.»

Brzina neprijatelja dok je pod Super Vrba povećava se za 75%.

Gd willow 01Gadget: Čarolija[]

«Šteta vaše sljedeće kletve lampiona povećava se za 500. Neprijatelji nanose štetu trenutno, a ne tijekom vremena.»

Šteta tijekom vremena (otrov) se pretvara u trenutnu štetu, a dodaje joj se dodatnih 500 štete. oštećenja, a također i na mjestu gdje Vrba stoji, naprava će nanijeti 555 štete. šteta.

Gd willow 02Gadget: Roni[]

«Vrba se skriva 2 sekunde, tijekom kojih se ne može ciljati niti poduzeti bilo kakvu akciju.»

Vrba zaranja pod zemlju na 2 sekunde. i nitko je ne može izvući odande i nanijeti štetu, ali sama Vrba se neće moći pomaknuti, ali osim toga, promašuje projektile i njezin auto napad je ignorira. Izgleda kao Lu druga gadget.

Savjeti za korištenje[]

  • Vrba napad, poput Barley napada, nema veliku brzinu i malo područje djelovanja. Prije napada promatrajte svoju "žrtvu", bacite svjetiljku nekoliko centimetara od nje, po mogućnosti u grmlje.
  • Slično Barley napadu - što bliže pucate, projektil brže leti. Možete se namjerno, ali pažljivo približiti neprijatelju kako biste pogodili sve projektile i nanijeli ogromnu štetu.
  • Koristite Super ako ste sigurni da ćete pogoditi (i ako situacija dopušta), jer ga je izuzetno teško akumulirati.
  • Nemojte koristiti Super na neprijateljima slabog zdravlja (ako situacija dopušta), jer je bolje završiti nego liječiti do kraja.
  • U isto vrijeme, ona nije najbolja opcija za Pojedinačni sudar: male kontinuirane štete, dugog leta projektila i dugog nakupljanja Supera, male količine zdravlja.
  • Vrba napad, za razliku od Barley napada, ne ostaje na tlu nanoseći štetu, već nanosi štetu čim sleti. Dakle, morate pogoditi pravo.

Skinovi[]

Značke[]

Neutralno Radost Tuga Bijes «GG» Pljesak «Hvala» «Fuh» Posebna
Vrba Pin-Neutral
Besplatni
Vrba Pin-Happy
Obični
Vrba Pin-Sad
Obični
Vrba Pin-Angry
Obični
Vrba Pin-GG
Rijetki
Vrba Pin-Clap
Rijetki
Vrba Pin-Thanks
Epski
Vrba Pin-Phew
Epski
Vrba Pin-Special
Poseban
Animirane verzije
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne

Borac sprejevi[]

Ikone profila[]

Replike[]

Povijest promjena[]

Animacije[]

Koncept umjetnosti[]

Prethodni opis[]

«Dragi? Može biti.
Zastrašujuće? Definitivno.
Freak kontrole? Sto posto.»
Advertisement