Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Brawl Stars je prepun različitih sadržaja, ali unatoč tome, postoji ogromna količina stvari koje su uklonjene iz igre i više se u nju nisu vratile. Ovaj članak govori o istom udaljenom sadržaju.»

Borci[]

Mnogi borci iz datoteka igre su uklonjeni ili zamijenjeni njihovim izgledom.

Minigunner[]

Ovo je bila prva verzija Pam iz datoteka igre (Minigunner je imao sličan napad kao Pam).

Zanimljiva činjenica[]

  • Pam se trenutno zove "Minigunner" u datotekama igre.

Snjegović[]

Snjegović

Gene je dugo ležao u datotekama igre pod kodnim imenom Hvatač. Međutim, u početku bi to trebao biti snjegović, bacao je snježne grude, a ako snježne grude nisu dosegle cilj, onda su se raspale u ledenice. Uz pomoć Supera, navukao je šalom neprijatelje. Borac je kasnije precrtan u Gene.

Homer[]

Borac koji se nalazi u datotekama igre. Njegov napad bio je navođenje, pozvao je super stvorenje koje ga prati i povećava mu brzinu punjenja. Borac je kasnije redizajniran u Bea.

Hoverboard[]

Ovaj borca nema službeni model i koncept. Njegov napad bio je snažan hitac iz mitraljeza, a njegov Super bombe. Zvjezdana moc Supercharged Hoverboarda bila je u tome što je Hoverboard mogao letjeti iznad vode. Bio je u datotekama igre dugo vremena, ali nikada nije dodan. Zvjezdana snaga Hoverboarda prerađena je u temeljnu mehaniku Eve.

Uklonjene predmeti[]

Eliksir[]

Ranije, 2017. godine, svi pokazatelji boraca su posebno povećani za eliksir. Mogao se naći u kutijama, ali kasnije je promijenjen sustav poboljšanja boraca i eliksir je uklonjen iz igre.

Elixir

Chips[]

Chips

Ranije u igri, mogli ste dobiti duplikate boraca, a kada su ispali, dobili ste ove žetone, mogli ste kupiti nove borce za njih. Svaki borac određene rijetkosti imao je svoju količinu:

Advertisement