Brawl Stars Wiki
Advertisement
Tokeni

Tokeni su valuta u igri koja se prima kao nagrada u bitkama i za dovršavanje misija, a koristi se za otključavanje razina nagrada Brawl Pass.

Kako dobiti a[]

Tokeni (za napredovanje u Brawl Pass) mogu se dobiti:

  • Prilikom otvaranja novog događaja (5 žetona za redovni događaj ili 50 žetona za poseban događaj);
  • Kao nagrada za pobjedu, poraz, remi (u 3x3 događajima) - 20 žetona za pobjedu, 10 za poraz, 15 za remi;
  • Kao nagrada za mjesta (u Double Clash eventu) - 1. mjesto - 32 žetona, 2. mjesto - 20 žetona, 3. mjesto - 8 žetona, 4. mjesto - 2 žetona;
  • Nakon primanja novog čina od borca ​​(10 žetona);
  • Po primitku nove razine iskustva (20 žetona);
  • Za prve tri igre na kartama zajednice u Kandidatima dana (10 žetona po igri).

Zvjezdane tokeni (2018.-2020.) mogu se dobiti od:

  • Prvi dobitak u ažuriranom utoru događaja (žeton s 1 zvjezdicom);
  • Kao nagrada za pobjedu u Challenge of the Championship (10 žetona zvjezdica).

Zbog dodavanja Brawl Passa u igru, zvjezdane tokeni se više neće pojavljivati ​​pri prvoj pobjedi i osvajanju izazova prvenstva (jer su beskorisni za niveliranje u Brawl Pass).

Maksimalni broj žetona koji se mogu dobiti u borbama je 200. Nadopunjavanje se događa svaka 2 sata i 25 minuta (+20 žetona).

Token Doubler

Tokeni se mogu udvostručiti pomoću Token Doubler-a. Doubler se može kupiti u trgovini za 40 kristala (prije je koštalo 50), koji će udvostručiti sljedećih 1000 žetona, pronaći u kutiji koja će udvostručiti 200 ili 400 žetona ili dobiti kao nagradu na "putu do slave" u iznos od 200 (za 100 trofeja) ili 600 (za 3600 trofeja). Duplator udvostručuje svaki žeton za pobjedu, poraz ili izjednačenje, za stjecanje nove razine iskustva i za stjecanje novog ranga borca, ali ne udvostručuje žetone za misije.

Zbog dodavanja Brawl Passa u igru, kutije sa žetonima su uklonjene iz igre, čineći obične žetone kao bodove za podizanje nivoa u Brawl Passu, a uklonjeni su i zvjezdice.

Primijeniti[]

Tokeni se mogu potrošiti:

Tokeni se mogu potrošiti:

  • Ranije su se normalni žetoni mogli potrošiti da bi se dobili obični sanduci (100 žetona), a žetoni sa zvjezdicama da bi se dobili veliki sanduci (žetoni sa 10 zvjezdica).

Token Događaji[]

Token događaji održavaju se jednom mjesečno vikendom. Ovi događaji ne utječu na žetone primljene kao nagrade za misije. Trenutno postoje 2 takva događaja u igri:

  • "Double Token Weekend" - svi žetoni primljeni u borbi bit će udvostručeni. Događaj također utječe na obične udvostručivače žetona, ali žetoni za misije se ne udvostručuju. Događaj postaje dostupan prvog vikenda u mjesecu.
  • "Lavina novčića" - za svaki primljeni žeton možete dobiti novčiće (1 žeton = 1 novčić).
Advertisement