Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Kakvu sudbinu predviđaju karte? Ova misteriozna osoba koja je stigla iz dalekih zemalja vidi samo jedno u vašoj budućnosti: PORAZ!»
Tara Portrait

Tara je mitske borac klase Razarač (bivši Ratnik). Može se nabaviti iz bilo koje kutije.

Općenito[]

Tara ima normalnu brzinu, prosječno zdravlje i malo hlađenja. Prilikom napada Tara baca tri tarot karte koje nabijaju njezine protivnike; nanose umjerenu štetu iz neposredne blizine. Koristeći Super, ona baca čaroliju, stvarajući crnu rupu koja brzo povlači neprijatelje prema središtu prije nego što eksplodira, omamljuje neprijatelje i ruši prepreke. Prvi Gadget Tare je mogućnost da vidite apsolutno sve neprijateljske borce na mapi na četiri sekunde ako su u grmlju / Super Sandy / Super Leon, a ovaj efekt je dostupan i saveznicima. Drugi oslobađa tri klona s malom zalihom zdravlja, koji slijede najbližeg neprijatelja i nestaju nakon 6 sekundi. Star Power "Black Portal" poziva svog klona iz svijeta sjena da pomogne Tari koja napada neprijatelje, a Star Power "Healing Shadow" će prizvati potpuno istog klona, ​​samo sa smanjenom količinom zdravlja, i umjesto borbe s neprijateljima , on će izliječiti obližnje savezničke jedinice, uključujući i samu Taru.

Attack icon
Napad
2
Health icon
Zaštita
2
Usibility icon
Praktičnost
5
Advertisement