Brawl Stars Wiki
Advertisement
Championship Logo

Suđenje prvenstvu službeni je esport događaj za igru ​​Brawl Stars. Održava se jednom godišnje, počevši od veljače do studenog. Redovito, u čast prvenstva, u igri se održavaju 72-satni testovi u kojima su dana 3 pokušaja, a također nema mogućnosti kupnje dodatnih.

Opis[]

Suđenje prvenstvu je otvoreno međunarodno natjecanje za sve igrače starije od 16 godina. Da biste sudjelovali u njemu, morate osvojiti poseban događaj. Tijekom kvalifikacijskog kruga možete se natjecati za mjesto u sljedećoj fazi. Ovisno o rezultatima ove faze, možete doći do mjesečnog finala. Tko prođe test, moći će doći do online prvenstva.

Događaj traje samo 72 sata. Morate pobijediti 15 puta, tri puta svaki u 5 od 3v3 modova u: Hvatanje kristala, Nagrada za hvatanje, Nokaut, Pljačka, Broulball, Vruća zona. Nakon svake pobjede dobit ćete određenu nagradu, odnosno zvjezdice (prije su se, naime, zvjezdice izdavale do 13.05.20). Ali ako izgubite 3 puta (prethodno 4), tada ispadate i više nemate pravo sudjelovanja u prvenstvu ovaj mjesec.

Nagradni fond[]

Linkovi[]

Advertisement