Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Stu radi kao kaskader u Starr Parku i provjerava sigurnost u vožnji. Prema posljednjim anketama, gledateljima se sviđa nesreća s njegovim sudjelovanjem!»
Stu Portrait

Stu je epski borac klase Assassin. Može se dobiti kada se dosegne 10.000Trophy na Putu do slave.

Općenito[]

Stu ima prosječnu količinu zdravlja. Njegove 2 petarde po napadu donose srednje-nisku štetu. Posebnost Stu je u tome što može napuniti svoj Super u 1 udarcu. Stu pravi mali juriš sa svojim Superom, a uz pomoć prve Zvjezdane moci domet crtice postaje duži. Uz drugu Zvjezdane moci, Super će izliječiti Stua za 400 zdravlja. Njegov gadget "Autodrome" ubrzava Stu i njegove suigrače u području gadgeta. A uz gadget Breakthrough, Super može probiti zidove, a iz njih će letjeti krhotine koje nanose štetu.

Attack icon
Napad
4
Health icon
Zaštita
3
Usibility icon
Praktičnost
2

Osnovni napadi[]

Napad: specijalni efekti[]

«Stu puca u dvije petarde koje nanose ozbiljnu štetu.»

Stu ispaljuje dvije petarde kao svoj glavni napad, a ako jednom pogodi neprijatelja (dvostruko u posebnim događajima) potpuno nabije Super Stua.

Super: Pojačivač dušika[]

«Nakon pogotka, glavni napad napada Super Stu: mali trzaj prema naprijed koji ostavlja trag goruće gume koja zapali svakog neprijatelja koji stane na njega.»

Super Stu - Kratak skok naprijed koji ostavlja vatreni trag. Ako neprijatelj bude uhvaćen na tragu vatre koji je Stu ostavio, odmah će se zapaliti i izgubiti malu količinu zdravstvenih bodova tijekom 4 sekunde. Također, paljenje može biti vrlo korisno kako bi se spriječilo da neprijatelj dugo vrati svoje zdravlje, a ako je jako malo zdravlja, onda vatreni trag za njega može biti potpuno koban.

Pojačanja[]

Stu Starpower1 Zvjezdane moci: Bez kočnica[]

«Domet Super Stu je povećan za 71%.»

Ova Zvjezdane moci je vrlo korisna bez njega je udaljenost Super Stu vrlo mala.

Stu Starpower2 Zvjezdane moci: Gutljaj benzina[]

«Korištenje Supera vraća Stuu 400 zdravstvenih bodova.»

Kada koristite Super Stu, vraća 400 zdravstvenih bodova. Ovo je vrlo korisno, jer Super se nakuplja u jednom pogotku i zahvaljujući tome često i brzo možete vratiti zdravlje.

Stu Gadget1 Gadget: Autodrom[]

«Stu postavlja buff u kojem se Stu, njegovi suigrači i drugi saveznici u tom području kreću brže. Troškovi po utakmici: 3.»

Stu booster je vrlo sličan 8-BITNI pojačivaču štete, samo što povećava brzinu kretanja, a ne štetu. Buff povećava brzinu na određenu jedinicu (tj. 8-BIT, Stu i Raven će se kretati istom brzinom ispod buffa) i ne ubrzava posebne mete koje se mogu kretati (na primjer, Nitin medvjed, Tickova glava i Mr. P.-ovi robotski nosači).

Stu Gadget2 Gadget: Proboj[]

«Sljedeći Super će omogućiti Stu da probije prepreku. Svaki od krhotina koji se kreću naprijed nanijet će 200 štete. oštećenja pri udarcu. Troškovi po utakmici: 3.»

Za korištenje gadgeta potreban vam je napunjeni Super. Koristeći gadget, Super uništava zidove, uključujući Sproutovu barijeru. Krhotine lete naprijed i nanose štetu. Koristan je i za bijeg, a još korisniji za to bi bio Zvjezdane moci No Brakes.

Kombinacije sposobnosti[]

  • Stu Starpower1 + Stu Gadget2: S ovom kombinacijom, Stu će moći srušiti više zidova.

Skinovi[]

Značke[]

Neutralno Radost Tuga Bijes «GG» Pljesak «Hvala» «Fuh» Posebna
Stu Pin-Neutral
Besplatni
Stu Pin-Happy
Obični
Stu Pin-Sad
Obični
Stu Pin-Angry
Obični
Stu Pin-GG
Rijetki
Stu Pin-Clap
Rijetki
Stu Pin-Thanks
Epski
Stu Pin-Phew
Epski
Stu Pin-Special
Poseban
Animirane verzije
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne

Borac sprejevi[]

Replike[]

Povijest promjena[]

Animacije[]

Advertisement