Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Sprout je stvoren da sije život i ljubav uz pomoć skačućih zrnatih bombi. Njegov Super stvara barijeru od grmlja.»
Sprout Portrait

Sprout je mitske borac klase podrške. Može se nabaviti iz bilo koje kutije.

Općenito[]

Sprout ima srednje nisko oštećenje, normalnu brzinu kretanja, srednje hlađenje i srednje nisko zdravlje. Njegov uobičajeni napad je bacanje grain bombe koja se odbija od tla i prepreka, a nakon kontakta s neprijateljem eksplodira, nanoseći srednje nisku štetu. Njegov Super stvara malu debelu barijeru od vinove loze koja tamo ostaje 10 sekundi. Tijekom korištenja prvog gadgeta, Sprout obnavlja svoje zdravlje "jedući" grm u kojem stoji. Korištenje drugog gadgeta dovest će do uništenja instaliranog Supera i nakupljanja novog. Uz Star Power Overgrowth, Sprout dobiva mjerač koji pokazuje da je radijus sljedećeg napada povećan, a uz Photosynthesis dobiva štit kad je u grmlju.

Attack icon
Napad
3
Health icon
Zaštita
2
Usibility icon
Praktičnost
4

Osnovni napadi[]

Napad: Grain Bomb[]

«Sprout baca loptu punu sjemenki, koja skače po polju, a zatim eksplodira. Ako lopta pogodi neprijatelja, eksplodira pri kontaktu.»

Sprout napad može se odbijati od zidova i tla dok ne pogodi neprijatelja ili dok ne dosegne maksimalan broj odskoka (ovisno o broju prepreka i njihovoj lokaciji). Također može bacati svoju hrpu lišća kroz prepreke, ali ako je igrač već iskoristio napad, tada ova zrnasta bomba više neće moći proći kroz prepreku.

Super: Barijera[]

«Sprout koristi svoje super zrno za stvaranje debele barijere od vinove loze koja zaustavlja neprijatelje i košta 10 sekundi.»

Sprout baca svoj Super koji u kontaktu s tlom stvara zid čija veličina i oblik ovise o položaju prepreka i igračima. Ako bacite Super na igrača, on će prijeći na drugu stranu. Može se koristiti kao kavez ako igrač stoji u kutu između dvije linije prepreka ili u golu, bez štita nedavnog oživljavanja, bacajući na mjesto gdje treba postići loptu. Zid će nestati nakon 10 sekundi ili ako ga udari igrač sa štitom nakon nedavnog ponovnog pojavljivanja.

Advertisement