Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Shellijeva sačmarica puca u drugu momčad. Njezina super uništava skrovišta i drži svoje protivnike na udaljenosti!»

Shelli Portrait

Shelli (angl. Shelly) — početni borac klase Ratnik. Ovaj se lik daje svima na početku igre.

Općenito[]

Shelli ima prosječnu brzinu i prosječnu količinu zdravlja. Puca iz sačmarice, što ga čini vrlo dobrim Borcem iz blizine. Njezin Super sličan je normalnom napadu, ali moćan i sposoban je odgurnuti protivnike i uništiti prepreke. Shelli je vrlo lako naučiti, što će pomoći početnicima.

Attack icon
Napad
4
Health icon
Zaštita
3
Usibility icon
Praktičnost
2

Osnovni napadi[]

Napad: Hitac[]

«Thunderbolt Shelli ispaljuje rafal na srednje udaljenosti. Što više metaka pogodi metu, to je veća šteta.»

Shelli ispaljuje hitac od 5 metaka iz svoje sačmarice, nanoseći ukupno umjerenu štetu. Napad je učinkovitiji iz neposredne blizine, jer više projektila dolazi do neprijatelja, ali sam napad može doseći i udaljene ciljeve. Ovo omogućuje Shelli da bude dobra u bliskoj borbi, posebno protiv boraca slabog zdravlja.

Super: Super baraž[]

«Shelli Super Barage uklanja zaklon i neprijatelje podjednako. Preživjeli su bačeni natrag.»

Shelli sačmarica ispaljuje snažan hitac od 9 metaka koji ne samo da može uništiti prepreke, već i odbaciti neprijateljske borce nekoliko blokova unatrag. Njezin Super se može koristiti i napadački i obrambeno, kao što je odgurivanje neprijatelja ili uklanjanje neprijateljskog Supera poput Frank. Kao i kod normalnog napada, šteta ovisi o tome koliko je metaka pogodilo metu - što je neprijatelj bliži, veća je štea.

Pojačanja[]

Ozljeda Zvjezdane moci: Ozljeda[]

«Super Shelli potresa i usporava neprijatelje na 4,5 sekundi.»

S ovom Zvjezdanom moći, Shelli može koristiti svoj Super za usporavanje neprijatelja na 4,5 sekundi. Ovo može biti od velike pomoći u dokrajčenju neprijatelja ako je slabog zdravlja ili mu je brzina kretanja velika (kao što su Maks, Stu, Leon, itd.)

Pribor za prvu pomoć Zvjezdane moci: Komplet prve pomoći[]

«Shelli trenutno regenerira 2000 zdravlja kada njegova razina padne ispod 40%. Kutija prve pomoći se puni za 15 sekundi.»

Odabirom ove Zvjezdane moci, Shelli ima mjerač koji se potpuno napuni za 15 sekundi. Ako Shelli ima manje od 40% zdravlja (otprilike 2000), tada Shelli trenutno sebi vraća 2000 bodova zdravlja. Nakon obnove, kamenac se ponovno počinje puniti.

GD shelly 01 Gadget: Premotati[]

«Shelli juri naprijed, svladavajući udaljenost veću od uobičajene.»

S ovom napravom Shelli juri u smjeru svog kretanja. Ovo se može koristiti dok jurite neprijatelja ili obrnuto, bježite od njega.

GD shelly 02 Gadget: pucanje u skeet[]

«U roku od 5 sek. kada se aktivira, Shelli glavni napad bit će usmjeren na manje područje i njegov će se domet povećati.»

Koristeći ovaj gadget, Shelli napad postaje uži, ali može prijeći veću udaljenost. Poželjno je koristiti za borbu na velikoj udaljenosti.

Savjeti[]

  • Shelli napad je u obliku stošca. Pogodan je za provjeru grmlja i pucanje na neprijatelja koji se približava. Budući da je šteta veća što ste bliže meti, najučinkovitije će biti pucati na neprijatelja iz neposredne blizine. Dobar pokazatelj zdravlja omogućit će vam da se približite neprijatelju, ignorirajući dio primljene štete.
  • Super Shelli joj daje neporecivu prednost u bliskoj borbi. S njim je u stanju poraziti bilo koga (glavno je da svi meci pogađaju, odnosno morate biti što bliže). Super može razbiti pokrov, na primjer, vrata u igri Broulball. Moguće je da obore neprijateljske Super, na primjer, Frank, Kolt, Barley. Upotrijebite "Super Shoot" da odbijete loptu od neprijatelja kada se kreće s njim. Ako napadnete Superom odjednom 2 protivnika (ili više) iz neposredne blizine, tada će vaš Super biti regrutiran čim ga upotrijebite.
  • U 3v3 modovima, "Ozljeda" je bolje koristiti; vrlo je korisno jer se usporavanje može primijeniti na različite načine. Na primjer, kontrolirati kretanje neprijatelja, ubijati spore i stoga nesposobne izbjeći protivnike.
  • Shelli je najbolje igrati na kartama s puno grmlja. Posebno je korisna mogućnost skrivanja u njihovim krajnjim dijelovima, gdje vas neprijatelj vjerojatno neće pronaći kada provjerava grmlje napadom. Ako je neprijateljski lik ušao u takav "siguran" zaklon, nema gotovo nikakve šanse da vam pobjegne.

Skinovi[]

Značke[]

Neutralno Radost Tuga Bijes «GG» Pljesak «Hvala» «Fuh» Posebna
Shelli Pin-Neutral
Besplatni
Shelli Pin-Happy
Obični
Shelli Pin-Sad
Obični
Shelli Pin-Angry
Obični
Shelli Pin-GG
Rijetki
Shelli Pin-Clap
Rijetki
Shelli Pin-Thanks
Epski
Shelli Pin-Phew
Epski
Shelli Pin-Special
Poseban
Animirane verzije
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne

Borac sprejevi[]

Sprej Borca
Sprej Kako dobiti
Spray shelly%4x
Normalan
Kupnja trgovine za 19 Gem

Ikone profila[]

Replike[]

Početak bitke Je u vodstvu Primljena šteta Napravio ubojstvo Umro Koristi Super

Povijest promjena[]

Prethodni modeli[]

Prethodni portreti[]

Animacije[]

Prethodni opis[]

«Sačmarica Shelli voli trčati i pucati! Njezina pouzdana strijela osigurava da joj nitko ne stane na put.»
Advertisement