Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Bivši tvornički radnik Sam Bronson mrzi sve robote bez iznimke.

On je zadužen za grubu silu u bandi Golden Hand, pohlepan za plijenom i uvijek spreman napasti robote.»
Sam Portrait

Sam je kromatski borac klase Razarač. Može se dobiti iz bilo koje kutije (nakon završetka Brawl Passa do razine 30), kao i iz premium Brawl Passa na razini 30 14. sezone Tvornice robota.

Općenito[]

Attack icon
Napad
4
Health icon
Zaštita
3
Usibility icon
Praktičnost
2

Osnovni napadi[]

Napad: Pood šakama[]

«Sam izvodi dva teška udarca koji nanose još veću štetu ako nosi rukavice.»

Sam izvodi dva udarca koja nanose dobru štetu ako Sam nosi rukavice, ali treba puno vremena za ponovno punjenje, kao i za sam udarac. Ako Sam napada bez rukavica, tada je šteta prepolovljena, ali se brzina napada i punjenja povećava proporcionalno smanjenju štete.

Super: željezne rukavice[]

«Sam baca rukavice koje oštećuju svakog koga udare prije nego što padnu na tlo. Sljedeći Super Sam vraća rukavice i također nanosi štetu.»

Kada lete od Sama ili prema Samu, rukavice čine mnogo štete i probijaju sve neprijatelje. Rukavice padaju na tlo nakon kontakta s bilo kojim predmetom (osim s neprijateljima). Kada ponovno koristite super, rukavice se vraćaju Samu na bilo kojoj udaljenosti, ali ne odmah, a Sam može podići rukavice s tla ako im se dovoljno približi.

Advertisement