Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Nanesite više štete šefu nego svim ostalim igračima. Što više štete nanesete, to će vaše mjesto biti više i više ćete trofeja dobiti na kraju bitke.»
Presretanje

Presretanje (angl. Takedown) - događaj rada dizajniran za 10 igrača.

Općenito[]

Ovo je jedan od tri načina robota u kojima se 10 igrača bori protiv oštrog šefa robota. Glavni zadatak je nanijeti što više štete šefu od ostalih igrača, dok možete uništiti protivnike, čime ih sprječavate da unište robota, ali zapamtite da i vi možete biti ubijeni. Karte ovog načina rada slične su pejzažu kartama Susreta. Oko središta karte, na određenim mjestima, svakih 10 sekundi, pojavljuju se kocke za pojačavanje (nova kocka za pojačanje se neće pojaviti dok se stara ne ukloni). Ne zaboravite ih skupiti kako biste nanijeli više štete Robobossu. Vaša će lokacija biti navedena u gornjem desnom kutu.

Savjeti[]

  • Taktika skupljanja velikog broja power-up kockica u prvom dijelu meča i uništavanja robota u drugom očito gubi. Ipak, bolje je odmah krenuti rasturati šefa robota i pobijediti po količini učinjene štete, nego pristupiti robotu na samom kraju, kada ima malo zdravlja i na kraju izgubiti.
  • Kada roboboss ima štit, možete skupiti neke kocke za pojačavanje, ali bolje je ne riskirati i hodati nedaleko od robobossa.

Povijest promjena[]

  • 18/09/19:
    • Presjecanje je dodano igri.
  • 23/10/19:
    • Modifikatori su se pojavili u presretanju, osim toga, sada je vaše mjesto naznačeno točno, a ne približno.
  • 23/01/20:
    • Presretanje je uklonjeno iz igre na neodređeno vrijeme.
  • 08/05/21:
    • Presjecanje je vraćeno u igru.
  • 10/05/21:
    • Presjecanje je uklonjeno iz igre.
Advertisement