Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Sudjelujte sami u okršaju u areni! Preživjeli pobjeđuje.»
Showdown

Pojedinačni sudar (angl. Solo Showdown) je događaj u Brawl Stars dostupan od početka igre.

Općenito[]

Pojedinačni sudar uključuje 10 igrača, svaki igra za sebe. Cilj moda je preživjeti ubijanjem drugih boraca, dok će se područje igre postupno sužavati zbog zelenih oblaka otrovnog plina. Aktivnost tijekom meča daje vam priliku da prikupite što više boostera uništavanjem sanduka i ubijanjem drugih igrača.

Pojačala[]

Kockasti dobitak[]

Mogu se dobiti iz kutija na karti s 4500, 5000, 5500 ili 6000 zdravlja ili od poraženih neprijatelja. Količina zdravlja u kutiji ovisi o razini moći svih likova na ovoj karti. Pojačala vam daju +10% štete i 400 bodova zdravlja. Što više neprijatelj ima pojačivača, više će ih ispasti kada bude ubijen. Na kartama s modifikatorom Evil Robot, kada je robot ubijen, ispuštaju 3 boost kockice.

Nagrada za rundu ovisi o vašem mjestu, odnosno koliko vas je ubijeno u nizu. Što je vaše mjesto bliže prvom, više ćete trofeja dobiti. Otrovni oblaci koji se približavaju od rubova karte prema središtu nanose 1000 štete svake 1 sekunde, nakon što zadobiju 5 štete od ovih oblaka, šteta će se povećati za 300 svake sekunde. šteta. Maksimalna šteta nastala od plina može biti 32767 štete. Ako borac nanese 1500 štete, tada će i prvi i drugi i sljedeći pojačivači dodati 150 štete.

Energetsko piće[]

Na nekim kartama može se pojaviti energetsko piće. Povećava štetu točno 2 puta, ali zdravlje ostaje isto. Traje 10 sekundi. Borac također postaje brži pod djelovanjem pića. Buffovi energetskih napitaka ne slažu se jedan na drugi, odnosno skupljanje drugog energetskog napitka tijekom prvog neće vam dati više štete i brzine nego što vam jedno može dati. Također, ovo ne zbraja trajanje radnje, već je jednostavno ažurira.

Savjeti[]

  • Na početku igre pokušajte uništiti kutije koje su pored vas. Ipak, nemojte pretjerivati: u dvoboju u kutiji koji ćete vjerojatno izgubiti, nemojte agresivno napadati za jednu kockicu. Najbolja odluka bi bila dati ga protivniku nego izgubiti i dobiti nisko mjesto.
  • Uz taktiku zasjede u grmlju, trebali biste pratiti što se događa: moći izračunati snage za iznenadni napad i promijeniti lokaciju kada se situacija pogorša.
  • Ako igrate borca ​​s velikim do srednjim oštećenjima kao što su Jackie, Rosa, Ems i drugi, tada su vam šanse da razbijete sanduke iz središta velike na nekim kartama.
  • Kako biste provjerili koliko dobro radi internet i hoće li se igra zamrznuti tijekom sljedeće runde, preporučljivo je ući u Brawl TV prije početka. Ovo pomaže igračima na višim rangovima da ne izgube trofeje zbog zamrzavanja igre. Pritom ne treba obratiti pažnju na ikonu Wi-Fi koja se pojavljuje (koja vjerojatno neće biti), već na glatkoću igre i animacije općenito.
  • Nemojte uvijek žuriti da idete u središte karte. Prvi koji umiru obično su igrači koji su se borili za mjesto u centru ili za sanduke koji su tamo bili. Ali ako ga uspijete osvojiti, tada ćete imati neku prednost nad drugima, kako u prikladnoj poziciji tako iu broju kockica za pojačanje.
  • Čak i kada jurite za skoro mrtvom žrtvom, morate biti oprezni. Na primjer, ako ste strijelac i previše se približite teškašu slabog zdravlja, on će imati želju umrijeti s vama (kao osvetu za gubitak ili pokušaj preživljavanja).
  • Ekstremna agresivnost tijekom utakmice često se pretvori u jadan način. Takvi igrači među prvima umiru, ili obrnuto, skupljaju najveći broj limenki. No dok vrijeme u grmlju i manifestacija pasivnosti, iako daje neke rezultate u početku, na velikim trofejima takve igrače postaje najlakša meta za ubijanje.
  • Uvijek "provjeravajte" grmlje za prisutnost boraca, inače će to dovesti do vrlo neugodnog sastanka za vas. Neprijatelj će vas moći odmah ubiti, iznenaditi vas, pogotovo ako je borac u teškoj kategoriji, na primjer, Bull, Frank ili Jackie.
  • Nemojte se satjerati u kut. Kada bježite od neprijatelja, nemojte zalaziti u slijepe ulice, čak i ako ima mjesta za skrivanje, jer ćete tako postati lak plijen. U krajnjem slučaju pokušajte povratiti što više zdravlja i prijeći preko otrovnog plina na drugu stranu barijere, neprijatelj će vam najvjerojatnije pasti iza leđa. Glavno je da te ne čeka još jedan borac s druge strane.
  • Nemojte se bojati robota na kartama s modifikatorom Evil Robot. Vjerujte mi, čak i obični Spike, Mortis ili Ems će biti puno opasniji za vas od robota. Potonji je vrlo spor, male štete i kratkog dometa pa ga koristite kao besplatnu kocku za pojačanje, ali ako se trebate povući od njega, priđite drugom igraču i upotrijebite Darrylov super ili Bullov, Beebein home run ili napadnite Mortisa, i tada će robot slijediti drugog igrača (ako ste se dovoljno udaljili od njega). Također se može odgoditi s Nita medvjedom, Peni topom i Jesse kupolom, a onda će možda potrčati za drugim igračem. I zapamtite da vas robot vidi čak i iz grmlja (u nevidljivosti će vas primijetiti samo ako ste mu blizu).
Advertisement